Internetové obchody míří do kamenných obchodních center

8. 8. 2006 12:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

O tom, že propojení virtuálního a kamenného obchodu se vyplatí, je přesvědčen Martin Kasa, ředitel společnosti EuroComm Group. Proto také internetové obchodní centrum KASA.cz otevřelo počátkem srpna již druhou „kamennou“ pobočku, tentokrát v obchodním centru Novodvorská Plaza na Praze 4.
„Jedná se o naši první prodejnu ve velkém obchodním centru,“ vysvětluje Martin Kasa. Nová pobočka Kasa.cz je situována v přízemí obchodního centra Novoplaza, hned vedle hlavního vchodu. Návštěvníci zde mohou nejen nakoupit, ale také využít řady dalších služeb. „Prodejna nabízí kompletní sortiment z Kasa.cz, tj. 80 tisíc položek zboží, které si může zákazník na místě objednat. Dále slouží k vyřizování reklamací, uzavření splátkového prodeje a k osobnímu odběru méně rozměrného zboží. V prodejně si všichni mohou vyzkoušet nákup zdarma na dvou volně přístupných terminálech,“ doplňuje ředitel. Nákup zdarma spočívá v možnosti objednání vybraného sortimentu zboží – v tomto případě časopisu GEO. Jedná se o plnohodnotný nákup, kde zákazník obdrží zboží až do domu. Zákazník si tak může vyzkoušet postup nakupování po internetu, aniž by ho to cokoliv stálo.

-red-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení