iDnes inovoval on-line mapy

23. 8. 2006 10:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zpravodajský portál iDnes výrazně inovoval jednu ze svých služeb – on-line mapy. Na internetové adrese http://mapy.idnes.cz najdou nyní čtenáři mapy v nové grafické podobě vyznačující se vysokou mírou přehlednosti a intuitivním ovládáním.
Základním rysem inovovaných map je jejich komplexnost. Každý čtenář může velice jednoduše získat veškeré informace, které potřebuje. Například hledá-li určitý objekt, najde nejen jeho umístění na mapě ČR a podrobné informace o něm včetně fotografie, ale také další turistické zajímavosti v jeho okolí.
Zejména rozsahem dat o turisticky atraktivních objektech mapová aplikace na iDnes výrazně převyšuje jiná mapová řešení – zahrnuje více než 2500 turisticky zajímavých objektů jako jsou hrady, zámky, zříceniny, památky UNESCO, lázně, městské památkové rezervace, technické památky, skanzeny, vojenské památky, přírodní zajímavosti, ZOO, jeskyně, naučné stezky apod.
Výrazně doplněny jsou čtenáři velmi oblíbené cyklomapy. Novinkou je unikátní plánovač tras po českých značených cyklostezkách, v němž je zahrnuto 30 000 km značených cyklostezek a silniční síť ČR (1. – 3. třída silnic). Velmi praktickou novinkou je také zobrazení výškových profilů u jednotlivých cyklotras. Čtenář tak kromě popisu zvolené trasy získá také představu u její náročnosti.
Rozšíření se týká i plánů měst. Místo původních dvanácti plánů největších českých měst jsou nyní čtenářům k dispozici plány 125 měst v měřítku 1: 10 000 anebo 1:20 000, a to ve třech úrovních zvětšování.
iDnes čtenářům nabízí velmi kvalitní kartografické zpracování všech map (vytvářejí je profesionální kartografové), které jsou pravidelně aktualizovány.

-red-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.