Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Hrubé inzertní příjmy vydavatelů za půlrok přesáhly 9 mld. Kč

Redakce MAM1. 8. 2006

Hrubé inzertní příjmy vydavatelství v ČR z inzerce bez slev, bonusů a výměnných obchodů v pololetí stouply o 13,8 procenta ve srovnání se stejným obdobím loni. Celkem tak firmy v ceníkových cenách vydaly na inzerci v periodickém tisku 9,34 miliardy korun. V čele žebříčku 118 monitorovaných vydavatelství zůstala Mafra s 1,57 miliardy Kč, druhý Ringier (1,29 miliardy) odsunul na třetí místo Vltava-Labe-Press (VLP) s 1,28 miliardy.
Z 15 nejsilnějších vydavatelství si nejlépe vedlo Metro ČR, které zaznamenalo nárůst příjmů z inzerce o 203 procent na 347 milionů korun. Metro tak oproti loňskému prvnímu pololetí poskočilo o deset míst na celkovou sedmou příčku. Vyplývá to z údajů monitoringu inzerce TNS A-Connect, které zveřejnila Unie vydavatelů na internetových stránkách.
Mafra si oproti loňsku polepšila o 17 procent, Ringier o 17,5 procenta a VLP o 8,2 procenta. Vyšší příjmy měla až na dvě výjimky i další vydavatelství z první patnáctky pořadí. Pokles příjmů zaznamenal vydavatel Práva, společnost Borgis, a to o 6,8 procenta na 452 milionů, což jej řadí na páté místo, a také Astrosat. Astrosatu klesly příjmy o 4,6 procenta na 138 milionů, což znamená 15. příčku.
Co se týče vyšších příjmů, rekordmanem ze všech monitorovaných vydavatelství se stal Mediaron, který vydává tituly zaměřené na mobilní telefony. Za prvních letošních šest měsíců stouply příjmy Mediaronu o 408,8 procenta na 9,23 milionu korun, zatímco loni to bylo pouze 1,82 milionu; v celkovém žebříčku to znamená umístění na konci šesté desítky, přičemž loni byl Mediaron 102. v pořadí.
O 377,3 procenta si polepšila i Ebika, která vydává bulvárně laděný deník Aha!. Letos tak z inzerce inkasovala 37,8 milionu korun, loni to bylo jen 7,9 milionu; letošní výkon znamená 30. místo v pořadí. Třetí největší nárůst ze všech vydavatelství se týkal právě Metro ČR.

×

ÚOHS pokutoval firmu, která dostala státní dotaci na propagaci ČR

Starší článek

Výkonným ředitelem Seznamu Pavel Zima

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Po téměř třech dekádách kariéry fotoreportéra pro mediální dům přichází Dan Materna do společnosti Czech Photo. Bude fungovat jako manažer největší…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Partnerem společnosti Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal Pavel Kuhn, jenž pomáhal rozvoji…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více