Hrubé inzertní příjmy vydavatelství v ČR z inzerce bez slev, bonusů a výměnných obchodů v pololetí stouply o 13,8 procenta ve srovnání se stejným obdobím loni. Celkem tak firmy v ceníkových cenách vydaly na inzerci v periodickém tisku 9,34 miliardy korun. V čele žebříčku 118 monitorovaných vydavatelství zůstala Mafra s 1,57 miliardy Kč, druhý Ringier s 1,29 miliardy odsunul na třetí místo Vltava-Labe-Press s 1,28 miliardy. Z 15 nejsilnějších vydavatelství si nejlépe vedlo Metro ČR, které zaznamenalo nárůst příjmů z inzerce o 203 procent na 347 milionů korun. Co se týče vyšších příjmů, rekordmanem ze všech monitorovaných vydavatelství se stal Mediaron, který vydává tituly zaměřené na mobilní telefony. Za prvních letošních šest měsíců stouply příjmy Mediaronu o 408,8 procenta na 9,23 milionu korun, zatímco loni to bylo pouze 1,82 milionu.*
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).