Hrubé inzertní příjmy vydavatelů za půlrok přesáhly 9 mld. Kč

1. 8. 2006 08:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Hrubé inzertní příjmy vydavatelství v ČR z inzerce bez slev, bonusů a výměnných obchodů v pololetí stouply o 13,8 procenta ve srovnání se stejným obdobím loni. Celkem tak firmy v ceníkových cenách vydaly na inzerci v periodickém tisku 9,34 miliardy korun. V čele žebříčku 118 monitorovaných vydavatelství zůstala Mafra s 1,57 miliardy Kč, druhý Ringier s 1,29 miliardy odsunul na třetí místo Vltava-Labe-Press s 1,28 miliardy. Z 15 nejsilnějších vydavatelství si nejlépe vedlo Metro ČR, které zaznamenalo nárůst příjmů z inzerce o 203 procent na 347 milionů korun. Co se týče vyšších příjmů, rekordmanem ze všech monitorovaných vydavatelství se stal Mediaron, který vydává tituly zaměřené na mobilní telefony. Za prvních letošních šest měsíců stouply příjmy Mediaronu o 408,8 procenta na 9,23 milionu korun, zatímco loni to bylo pouze 1,82 milionu.*

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.