Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Hospodářské noviny rostou

Redakce MAM4. 8. 2006

Výzkum Media projekt je hlavním zdrojem informací pro plánování reklamních investic do tiskových titulů v ČR. Zadavateli výzkumu jsou mimo jiné Unie vydavatelů a Asociace komunikačních agentur. Výzkum realizují agentury GfK Praha a Median. Tento týden byla zveřejněna první data z výzkumu podle nové metodiky. Data vycházejí z dotazování 14 959 osob ve věku 12 – 79 let v období od 1.1. – 30.6. 2006.
Tituly vydavatelství Economia a.s. potvrdily i v nové metodice výzkumu Media projekt dlouhodobě stabilní pozici na českém tiskovém trhu.
Hospodářské noviny jako jediný celostátní zpravodajský deník získaly v prvním pololetí letošního roku nové čtenáře. Stejně pozitivní je i nárůst čtenářů obou suplementů deníku – magazínů In a Víkend. Hospodářské noviny čte 208 tisíc osob, středeční In magazín 240 tisíc osob a páteční Víkend 225 tisíc.
Týdeník Ekonom si již řadu let drží pozici nejčtenějšího ekonomického týdeníku. Tuto skutečnost potvrdila i nová metodika výzkumu. Ekonom sleduje 156 tisíc osob. Týdeník Euro má o polovinu čtenářů méně, počty čtenářů týdeníku Profit jsou ve srovnání s Ekonomem nižší o dvě třetiny.

×

Výprodeje už ve Francii tak netáhnou

Starší článek

Zprávy na Primě budou moderovat Terezie Kašparovská a Petr Tichý

Novější článek

Podobné zprávy

Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více