Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Evropané využívají častěji mobilní telefon než pevnou linku

Redakce MAM28. 8. 2006

Evropské domácnosti k telefonování častěji využívají mobilní telefon než pevnou linku. Podle nového průzkumu, jehož výsledky zveřejnila Evropská unie, se pouze na mobilní telefon spoléhá 18 procent populace.
Minimálně jeden mobilní telefon je v 80 procentech evropských domácností, zatímco v případě pevné linky je to 78 procent. Nejvýraznější změny je ale možné pozorovat v kategorii, kde lidé používají pouze mobilní přístroj.
Strmý nárůst v používání mobilních telefonů registruje Litva, kde se pouze na mobil spoléhá 48 procent lidí. Až za Litvou je se 47 procenty Finsko, což je domov největšího světového výrobce mobilních telefonů, firmy Nokia.
V celé Evropské unii má nějaký telefon 97 procent domácností, ačkoli deset procent Poláků a devět procent Litevců a Portugalců nemá ani pevnou linku, ani mobilní telefon.
Průzkum ukázal, že 52 procent evropských domácností má alespoň jeden počítač, mezi jednotlivými zeměmi jsou ale velké rozdíly. Nejvíce počítačů je v Nizozemsku, kde ho má 83 procent domácností, na posledním místě z 25 členských zemí je Řecko. Tam vlastní alespoň jeden počítač pouze 33 procent domácností.
K internetu se nejvíce připojují v Nizozemsku, kde je napojeno 80 procent domácností. Na posledním místě je Slovensko, kde má internet jen 14 procent domácností. Průměr za celou EU činí 40 procent.
Horší je to ale s kvalitou internetového připojení. Vysokorychlostní internet má v EU jen 23 procent domácností a na prvním místě jsou opět Nizozemci. Rychlý či širokopásmový internet tam má 63 procent domácností. Na posledním místě je Řecko s pouhými dvěma procenty.

×

Dvojice unesených novinářů z Fox News byla propuštěna

Starší článek

Tři čtvrtiny zákazníků nakupují pro zábavu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více