Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

ČTÚ navrhuje vypnutí analogového TV vysílání 10. října 2010

Redakce MAM2. 8. 2006

Poslední pozemní analogový televizní vysílač by měl být vypnut nejpozději 10. října 2010. Počítá s tím technický plán přechodu na digitální televizní vysílání, který zveřejnil Český telekomunikační úřad. Digitální zemské vysílání přinese několikanásobek TV programů proti současným čtyřem celoplošným ČT1, ČT2, Nova a Prima. ČTÚ uvedl, že všechny termíny v návrhu jsou stanoveny jako nejzazší možné. Celkové digitalizace se tak lidé mohou dočkat i dříve. Česká televize však míní, že 10. říjen 2010 je pro vypnutí analogového vysílání rozumným datem. Podle televize Nova dokonce není reálné, aby úplné vypnutí analogového vysílání nastalo dříve než v říjnu 2010. Nových šest digitálních televizí, plnoformátová Febio TV, TV Pohoda a TV Barrandov, zpravodajská Z1, hudební Óčko a regionální RTA, prosazuje termín pro vypnutí posledního analogového vysílače 9. září 2009. Čím dříve budou mít nové stanice větší pokrytí, tím více osloví lidí a tím vyšší mohou získat částky z reklamy na svůj provoz. Každé další zpoždění jim údajně způsobí potíže při rozjezdu a při financování svého provozu, tvrdí nové stanice, pozdější termíny podle nich nelze akceptovat. Po vypnutí analogového zemského vysílání, které v ČR sleduje 75 procent obyvatel, budou mít lidé možnost přijímat pouze nastupující digitální zemské vysílání.*

×

Zuna zamíří na Primu

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 20. července 2006

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Ogilvy

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více