Češi ve finále Cresta Awards

14. 8. 2006 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Do finále newyorského festivalu Cresta Awards postoupily dvě reklamy od českých agentur: televizní spot „Ruce“ na značku Indulona od reklamní agentury Mark/BBDO a DM exekuce „Baseball“ pro klienta Dell Computer od agentury Euro RSCG 4D. Reklamní festival Cresta Awards se koná pravidelně od roku 1993. Na letošním, 14. ročníku vybrala mezinárodní porota do finále celkem 265 prací, které hodnotila v pěti kategoriích: TV/cinema, press/direct marketing, poster, ambient media a interactive advertising. Úspěšné práce se na tomto festivalu vybírají podle dvou kritérií: originality myšlenky a kvality exekuce. Nominované bude hodnotit porota, složená z 61 předních reklamních kreativců ze 34 zemí, v průběhu srpna. Slavnostní vyhlášení vítězů proběhne 30. října 2006 na webových stránkách festivalu www.cresta-awards.com/ceremony.
Reklama „Ruce“ už sesbírala ocenění na nejrůznějších mezinárodních reklamních festivalech (např. Golden Watch v Portoroži, zlato a Grand Prix na pobaltském festivalu Golden Hammer, zlato a Grand Prix v Moskvě, Louskáčka ad.). Cílem DM exekuce „Baseball“ bylo vzbudit pocit, že právě nastal vhodný okamžik pro výměnu PC využívaného jako server nebo starého serveru za nový a výkonnější. Tato „razantní“ změna v infrastruktuře firmy byla komunikována zásilkou s baseballovou pálkou a brožurou se speciální cenovou nabídkou. Za tuto realizaci získala Euro RSCG 4D 1. místo v katego-rii Direct Mail, B2B v letošním 4. ročníku soutěže Český Direkt.


-Lucie Vacková-


01obr_DELL-dm-baseball.jpg
ROZBIJ TO! DM exekuce „Baseball“ od Euro RSCG 4D na shortlistu Cresta Awards.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.