Do finále newyorského festivalu Cresta Awards postoupily dvě reklamy od českých agentur: televizní spot „Ruce“ na značku Indulona od reklamní agentury Mark/BBDO a DM exekuce „Baseball“ pro klienta Dell Computer od agentury Euro RSCG 4D. Reklamní festival Cresta Awards se koná pravidelně od roku 1993. Na letošním, 14. ročníku vybrala mezinárodní porota do finále celkem 265 prací, které hodnotila v pěti kategoriích: TV/cinema, press/direct marketing, poster, ambient media a interactive advertising. Úspěšné práce se na tomto festivalu vybírají podle dvou kritérií: originality myšlenky a kvality exekuce. Nominované bude hodnotit porota, složená z 61 předních reklamních kreativců ze 34 zemí, v průběhu srpna. Slavnostní vyhlášení vítězů proběhne 30. října 2006 na webových stránkách festivalu www.cresta-awards.com/ceremony.
Reklama „Ruce“ už sesbírala ocenění na nejrůznějších mezinárodních reklamních festivalech (např. Golden Watch v Portoroži, zlato a Grand Prix na pobaltském festivalu Golden Hammer, zlato a Grand Prix v Moskvě, Louskáčka ad.). Cílem DM exekuce „Baseball“ bylo vzbudit pocit, že právě nastal vhodný okamžik pro výměnu PC využívaného jako server nebo starého serveru za nový a výkonnější. Tato „razantní“ změna v infrastruktuře firmy byla komunikována zásilkou s baseballovou pálkou a brožurou se speciální cenovou nabídkou. Za tuto realizaci získala Euro RSCG 4D 1. místo v katego-rii Direct Mail, B2B v letošním 4. ročníku soutěže Český Direkt.
-Lucie Vacková-
ROZBIJ TO! DM exekuce „Baseball“ od Euro RSCG 4D na shortlistu Cresta Awards.