Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Češi nakupují maso hlavně v malých prodejnách

Redakce MAM3. 8. 2006

České domácnosti nakupují čerstvé maso nejčastěji v malých samoobsluhách, řeznictvích, či specializovaných prodejnách s masem a uzeninami. Naopak moderní formáty obchodů jako například supermarkety či hypermarkety preferuje menší množství českých spotřebitelů. Vyplývá to z průzkumu společností Incoma Research a GfK Praha.
Pavel Kovařík ze společnosti Incoma Research řekl, že v malých samoobsluhách nejčastěji nakupuje čerstvé maso 27 českých domácností a 23 procent jich dává přednost tradičním řeznictvím a prodejnám maso-uzeniny.
Hypermarkety, supermarkety a diskontní prodejny preferuje při nákupu masa 40 procent zákazníků, přitom rodinné nákupy všech potravin v těchto prodejnách činí 75 procent lidí. Například hypermarkety, které jsou obecně nejoblíbenějším nákupním místem, navštěvuje pro velké nákupy 40 procent zákazníků, při nákupu masa je to však jen 25 procent.
“Spotřebitelé upřednostňují menší prodejny, které jim zajišťují čerstvé výrobky krátkodobé spotřeby v blízkosti bydliště. Zároveň rádi nakupují čerstvé maso u specialistů,” uvedl Kovařík.
Nižší obliba moderních obchodů může souviset s loňským skandálem, kdy Státní zemědělská a potravinářská inspekce v 18 velkoprodejnách odhalila manipulaci s dobou trvanlivosti a prodej prošlých potravin a zkaženého masa. Zákonodárci kvůli tomu schválili novelu zákona o ochraně spotřebitele, která zvýšila maximální pokuty pro nepoctivé obchodníky z jednoho milionu korun na 50 milionů korun.

×

Webové služby ještě více pod kontrolou

Starší článek

Podle RSF zahynul od začátku války v Iráku už stý novinář

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více