Axel Springer chce vydávat Glamour česky

16. 8. 2006 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Známý americký módní a lifestylový časopis Glamour, který ve světě patří k velkému konkurentovi magazínu Cosmopolitan, zřejmě začne vycházet i v české mutaci. Podle informací týdeníku Marketing&Media zvažuje vydávání časopisu Glamour společnost Axel Springer Praha. Firma, jež v Česku vydává pánský časopis Playboy, a dále tituly motoristické či počítačové, by si tak rozšířila portfolio. Licenci na celosvětově populární ženský magazín vlastní firma Condé Nast. Pokud Axel Springer s firmou vyjedná podmínky, začne česká verze časopisu Glamour vycházet na jaře příštího roku, píše Marketing&Media.

Hospodářské noviny, 16.8.2006, autor: (iz)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.