Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Atlas.cz představil novinky

Redakce MAM31. 8. 2006

Restrukturalizace portálu Atlas.cz je v plném proudu a cílem je zakotvení na pozici dvojky mezi českými internetovými portály do konce roku 2008. V souvislosti se změnami se uživatelům portálu představila nová verze personalizované homepage, pokročilejší funkce pro vyhledávání a nechybí ani nové 3D logo.

Již od počátku letošního května prochází Atlas.cz obdobím restrukturalizace v oblasti služeb, obsahu, organizační struktury i designu. Rozsáhlé změny jsou předmětem interního projektu „Atlas Restart“, jehož cílem je posílit tržní pozici portálu a zlepšit přístup k návštěvníkům i zákazníkům. série výsledků projektu „Atlas Restart“ začnou být viditelné pro internetové uživatele od počátku září tohoto roku. Zatím se představitelé Atlasu pochlubili meziročním nárůstem obratu o 68 %. Ten podle dosud neauditovaných výsledků vyrostl v prvním pololetí letošního roku na 108 milionů korun. Pozici dvojky na českém portálovém nebi hodlá Atlas zaujmout do konce roku 2008.
„Naší první a průlomovou změnou je spuštění nové verze personalizované domovské stránky portálu Atlas.cz, která se váže k září 2006. Nová stránka, která je v mnoha směrech v České republice unikátní, navazuje na grafické verze portálu Atlas z let 2001 až 2002, které byly na svou dobu již tenkrát nadčasové. Naším cílem je nabídnout uživatelům novou, vysoce škálovatelnou stránku portálu Atlas.cz, která přináší možnost dozvědět se vše, co uživatele na internetu zajímá, prostřednictvím jediné stránky,“ říká David Duroň, generální ředitel společnosti.
Atlas nyní podle Duroně nabízí nejrozvinutější personalizaci své stránky na českém trhu. Uživatelé portálu si mohou svou stránku upravovat velmi snadno a bez nutnosti registrace. V nové verzi tzv. homepage jsou služby Atlasu abecedně seřazeny v pravém sloupci, jsou velmi přehledné a každá z nich má svou vlastní ilustrativní ikonku. Nepřehlédnutelný je zejména zpravodajský box umístěný ve středu stránky, kde si uživatelé mohou volit mezi různým typem obsahu – top zprávy dne, nejnovější zprávy, sport, novinky o filmech, rady pro ženy a tak dále. Nová homepage obsahuje mnohem větší spektrum informací než dosud drtivá většina konkurence. Díky tomu se uživatelé ihned dozvědí všechny hlavní pikantnosti dne, prostřednictvím jediné stránky.

Boxy podle libosti
Personalizace, neboli vlastní nastavení a úprava, spočívá v tom, že si každý návštěvník může libovolně tahem myší přesouvat boxy na hlavní stránce. Pokud nemá o nějaký typ obsahu zájem, může jej vypnout a opět znovu zapnout nebo dokonce upravit. Stačí k tomu pouze jediné – mít ve svém prohlížeči povoleno stahování cookies. Není zapotřebí si zakládat osobní účet na Atlasu. Každý si tedy může předělat hlavní stránku portálu podle svého výběru a zvolit si informace, které ho zajímají, aniž by se musel přihlašovat ke svému účtu nebo přecházet na stránku s nastavením. Uživatel má možnost být informován o počasí, o svém horoskopu, televizních programech nebo například finančních kurzech. Taktéž může poslouchat česká i zahraniční rádia nebo číst denní zpravodajství, a to z různých internetových zdrojů, což je unikátní funkce, kterou konkurence zatím rovněž nenabízí.
Společně se spuštěním nové homepage vylepšil Atlas také svůj vyhledávač. Nejenže uživatelé naleznou snadno a v přehledné formě vše, co hledají, a navíc s pomocí tzv. Chytrých tipů dostanou nápovědu pro hledání i jiných oblastech – například v mapách, v regionech, kinech, encyklopedii, nebo ve zboží.

Modrá s 3D příchutí
Návštěvníka Atlasu může nově překvapit celkový příklon k modré barvě, kterou portál vyměnil za původní oranžovou. Modrá má podle vedení Atlasu symbolizovat vyrovnanost, eleganci a inteligenci.
Změna se dotkla také loga. To nové má lépe reprezentovat trend v oblasti moderního designu – 3D grafiku. Barevný panáček symbolizuje postavu obra Atlase, který ve svých rukou drží „moderní svět internetu“. Atlas má lidskou tvář, díky níž se přibližuje uživatelům internetu – je přehledný, barevný, zábavný a maximálně přizpůsobivý. Z loga zároveň zmizela koncovka .cz. Přestavitele Atlasu k tomu vedly výsledky šetření, které pro portál vypracovala agentura GfK Praha. Podle nich je spontánní a podporovaná znalost značky Atlas mezi českými internetovými uživateli (96,7 %) na druhém místě hned za portálem Seznam.cz (99,4 %). Třetí Centrum.cz zná 96,4 %, Gogole 94,5 % a iDnes 90,0 % uživatelů.
Ke změně loga se schylovalo hned z několika důvodů. „Naším cílem je být progresivní a inovativní. Rádi bychom všem uživatelům nabídli prostředí moderního internetového portálu, kde budou mít maximální pohodlí, přehled o všech informacích a velmi snadno se v něm budou orientovat. Portál Atlas.cz by měl být pro všechny uživatele tou nejjednodušší cestou internetem,“ uvedla manažerka interní a externí komunikace Kateřina Holmanová.

-sch-

×

ČT v polovině roku hospodařila se ziskem 242 milionů korun

Starší článek

ČT v polovině roku hospodařila se ziskem 242 milionů korun

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více