Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Atlas a Centrum bojují o post “dvojky”

Redakce MAM29. 8. 2006

Internetové portály Atlas a Centrum rozjely boj o druhé místo na trhu a tedy zároveň o stamiliónové příjmy z reklamy. Jen loni inzerenti utratili na internetu miliardu, letos to má být ještě o třetinu více.
Prvním krokem je změna titulní strany, kterou spustí Atlas začátkem září a nedlouho po něm se přidá i Centrum. Obě firmy se nechaly inspirovat vzhledem “klasika” internetu Yahoo.com a zároveň přidaly své speciality.
Přesné detaily nechtějí zástupci obou firem sdělovat, oficiální představení si nechávají na příští dny. “Ano, Atlas se chystá změnit v září svoji domovskou stránku,” přiznává ale šéf Atlasu David Duroň.
Technický ředitel Atlasu Petr Šnajdr pro server Lupa.cz řekl, že Atlas se vrací k původnímu uspořádání, které používal před lety.
Podle informací Hospodářských novin Atlas i Centrum přidají ke změně vzhledu domovské stránky i další služby.
Specialitou Atlasu bude možnost přesouvat celé bloky na stránce podle vlastních představ. Tím si uživatelé vytvoří vlastní stránky. Přesuny půjdou dělat jednoduchým tahem myši a počítač si bude nastavení pamatovat.
Do souboje Atlas nasadí vylepšenou verzi map a vyhledávání. Už nedávno si Atlas pod sebe “stáhl” vyhledávání v jízdních řádech a během září k tomu chce přidat i ICQ – oblíbený způsob internetové komunikace mezi mladými lidmi uvede v češtině. Do konce roku chce přidávat další služby včetně internetového volání. Portál navíc přijde i s novým logem.
Stejně jako Atlas i Centrum vsadilo při předělání domovské stránky na základní modrou barvu, která v průzkumech vychází jako nejpříjemnější pro oči.
Jednička na českém internetu – Seznam.cz – zatím zásadní změnu v reakci na Atlas a Centrum nechystá. “Možnost měnit si vzhled domovské stránky podle osobní potřeby každého jsme představili už před prázdninami,” připomíná mluvčí portálu Seznam.cz Rita Gabrielová.
V souboji o návštěvníky Seznam stále vyhrává: při posledním červencovém měření ho použilo skoro 3,5 miliónu návštěvníků.
Naproti tomu Centrum a Atlas za ním významně ztrácejí. Zatím je na tom lépe Centrum s necelými dvěma milióny návštěv za první prázdninový měsíc, Atlas měl v červenci o půl miliónu méně.
Centru pomáhá zvedat návštěvnost hlavně jeho zpravodajství a vyhledávání, naopak Atlas vsází na jízdní řády a chystaný komunikátor ICQ.
Centrum v soutěži o inzertní miliardu také v září nasadí novou stránku, ale detaily nových služeb zatím tají.
“Mohu jen potvrdit, že naše stránka je téměř dokončená a že je v poslední fázi testování,” říká Miroslav Čepický z Centrum.cz.
Centrum chce přesvědčit přehledností, a proto používá systém pěti základních záložek včetně jedné pro osobní záležitosti každého uživatele. Centrum tak vlastně dostalo na domovskou stránku jejich pět verzí najednou. I Centrum by mělo umožnit úpravy a možnosti osobního nastavení stránky.

Hospodářské noviny, 29.8.2006, autor: Jan Cizner

×

AdWords nelze zkopírovat do všech detailů

Starší článek

Vydavatel Respektu snížil ztrátu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Lexus

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více