Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

AOL nabídne stahování filmů ze čtyř studií v Hollywoodu

Redakce MAM25. 8. 2006

Americká internetová společnost AOL začne zájemcům nabízet možnost stahovat si do svých počítačů filmy ze čtyř největších studií v Hollywoodu. K tomuto účelu už založila novou službu AOL Video, která se bude zaměřovat na tento druh činnosti.
Filmy ke stažení budou ze studií Twentieth Century Fox, Sony Pictures Home Entertainment, Universal Pictures a Warner Bros. V rámci služby Home Entertainment Group bude AOL filmy nabízet za poplatky od 9,99 do 19,99 USD (220 až 440 Kč).
Služba AOL Video funguje jako obchod, kde je možné si vyhledat a stáhnout širokou škálu filmů a obrazového materiálu. AOL uvedla, že uživatelé služby budou moci nakoupit či zdarma sledovat tisíce pořadů na každém ze 45 kanálů na bázi video-on-demand, tedy video na požádání.
K dispozici by měly být programy v licenci hudebního kanálu MTV z mediální skupiny Viacom, program Nickelodeon a pořady v síti Comedy Central nebo A&E Television Networks.
Oznámení společnosti AOL přichází v době, kdy se v této branži zvyšuje konkurence. Možnost stáhnout si film do svého počítače už nabízí třeba služba CinemaNow anebo podobná služba Movielink. Vedle toho fungují on-line půjčovny DVD, což je například společnost Netflix.
Viceprezident divize AOL Video Fred McIntyre řekl, že AOL se chce od ostatních poskytovatelů podobných služeb lišit jednoduchostí vyhledávání, větší funkčností a širší nabídkou. Neřekl však, kolik filmů bude dostupných ke stažení.
“Naším záměrem je nabízet uživatelům jeden zdroj, ke kterému budou připojeni. Tedy celou filmovou nabídku, která je dostupná on-line. Myslím, že předností budou kompletní služby,” řekl McIntyre.
AOL se snaží své služby změnit tak, aby nebyla závislá na jednom zdroji příjmů. Zatím získává nejvíce peněz z předplatného, proto se chce více zaměřit na on-line reklamu a prodej obsahového materiálu. Pokud se jí záměr vydaří, mohly by se dočkat vzpruhy také akcie společnosti Time Warner, do jejíhož impéria AOL patří.
Hollywoodská studia považují digitální stahování filmů za způsob, jak si zajistit nové tržby ze starých titulů. Proto jsou také ochotna investovat do on-line distribučních kanálů.
Společnost Sony Pictures Home Entertainment, která patří japonské skupině Sony, už podepsala smlouvy se službami CinemaNow i Movielink. Prezident firmy Benjamin Feingold předpokládá, že další podobné kontrakty bude podnik uzavírat i do budoucna. “Očekáváme, že ještě do konce roku budeme mít aspoň dva až tři významné kontrakty,” řekl Feingold.

×

Obchodníci prodlužují otevírací dobu do pozdních večerních hodin

Starší článek

Telefónica O2 začala lidi připravovat na změnu značek

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více