400 dlužníků televizních poplatků odsouzeno k exekuci

21. 8. 2006 09:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zhruba 400 lidí v Česku čeká z rozhodnutí soudů exekuce majetku za neplacení televizních poplatků. Informuje o tom deník Právo s tím, že Česká televize navíc stále pokračuje v hledání dalších neplatičů. Prochází mimo jiné databáze odběratelů elektřiny. ČT svými silami zažalovala u soudů asi tisícovku lidí a firem. Z podaných žalob je 40 procent v právní moci a jsou předány exekutorům, řekl Právu mluvčí televize Martin Krafl. Žaloby na dalších 25 tisíc za televizi podá advokátní kancelář, která vzejde z probíhajícího výběrového řízení. Celkově čítá seznam dlužníků více než 50 tisíc jmen.*

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.