Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Zisk největšího amerického vydavatele novin Gannett klesl

Redakce MAM13. 7. 2006

Čistý zisk největšího amerického vydavatele novin Gannett se ve druhém finančním čtvrtletí snížil o 8,3 procenta na 310,5 milionu dolarů z 338,6 milionu před rokem kvůli nepříznivým podmínkám na trhu s reklamou a růstu nákladů. Oznámila to firma. Zisk na akcii klesl na 1,31 dolaru z předchozích 1,37 dolaru. Nepatrně však překonal očekávání analytiků, kteří jej podle průzkumu Reuters Estimates odhadovali na 1,30 dolaru. Tržby se ve čtvrtletí končícím v červnu zvýšily o 6,1 procenta na 2,03 miliardy dolarů. Za nárůstem stála podle firmy konsolidace detroitských novinových aktivit.
“Náš výkon v tomto čtvrtletí byl v souladu s naším očekáváním a opět odrážel nevyrovnanost reklamního prostředí na různých trzích, na kterých působíme,” prohlásil předseda správní rady a generální ředitel společnosti Craig Dubow. Provozní příjmy z novinových aktivit stouply o 6,4 procenta na 1,82 miliardy dolarů. Stejným tempem se zvýšily také příjmy z reklamy. Gannett vydává ve Spojených státech 90 deníků, včetně listu USA Today. Firma se nyní potýká s poklesem poptávky po reklamě v tisku, nárůstem nákladů a odlivem čtenářů k internetu.

×

Minulý týden si v podílech na trhu polepšily ČT2 a Prima

Starší článek

Horka zvedají výrobcům piva a nealko nápojů odbyt

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Ogilvy

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více