Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Vydavateli Tribune prudce klesl čtvrtletní zisk

Redakce MAM14. 7. 2006

Americká společnost Tribune vytvořila ve druhém čtvrtletí čistý zisk 85,7 milionu dolarů (asi 1,9 miliardy Kč). Proti stejnému období loni je to pokles o 63 procent. Podnik z nepříznivého vývoje viní pokles reklamního trhu i prodeje novin. Tržby se snížily zhruba o jedno procento na 1,43 miliardy dolarů.
Špatné výsledky mohou podle pozorovatelů znamenat další tlak na management. Tribune vydává noviny Los Angeles Times a Chicago Tribune a zatím odolal jednomu z velkých akcionářů, který prosazoval rozdělení firmy na více částí.
Za snížením objemu reklamy stojí hlavně velké automobilky. Ty se potýkají s problémy a v rámci úsporných opatření snižují i výdaje na reklamu. Méně reklamy si zadávají i filmové společnosti. Tribune doplácí i na to, že stále více lidí hledá zpravodajství na internetu, zatímco náklady na výrobu novin postupně rostou.
Zisk na jednu akcii dosáhl 28 centů a snížil se tak z předchozích 73 centů. Vysoký rozdíl je ale z části dán i tím, že podnik měl loni mimořádný příjem 13 centů na akcii. Letos se naopak nepříznivě projevil prodej televizních stanic v Atlantě a v Albany, na čemž Tribune prodělal zhruba 90 milionů dolarů.
Bez započtení vlivu mimořádných položek činil zisk na akcii 53 centů. To znamená, že Tribune ani tak nesplnil průměrné odhady analytiků, kteří v anketě agentury Reuters čekali zisk 55 centů na akcii. U tržeb analytici čekali mírný růst na 1,46 miliardy dolarů. Průměrné příjmy z reklamy klesly o sedm procent.

×

Fotbal zvýšil tržby německých obchodníků

Starší článek

Dvě třetiny Čechů mají rády víno

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více