Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Ve čtvrtfinále MS nejvíce lákal diváky zápas Brazilců s Francií

Redakce MAM4. 7. 2006

Duel francouzských fotbalistů s obhájci titulu z Brazílie byl pro televizní diváky nejpřitažlivějším ze čtvrtfinálových zápasů na mistrovství světa. V sobotu večer ho sledovalo 862 000 dospělých diváků. Informovala o tom Česká televize.
Překvapivé vyřazení Brazilců vidělo 29,3 procenta lidí, kteří lidí v tu dobu byli u obrazovek. Vyšší podíl na sledovanosti, přes 35 procent, přitom měly zápasy domácího Německa s Argentinou (805 000 diváků) i Anglie s Portugalskem. Celý přenos tohoto utkání zhlédlo 749 000 lidí, ale závěrečný penaltový rozstřel přitáhl k televizím přes 1,1 milionu fotbalových příznivců.
Nejméně diváky ve čtvrtfinále šampionátu lákal zápas Itálie s Ukrajinou. Ten vidělo 604 000 lidí, necelá pětina těch, kteří se v tu dobu dívali na televizi.
Z přímých přenosů ze základních skupin měli diváci největší zájem o vystoupení českých fotbalistů. Jejich úvodní zápas se Spojenými státy americkými zhlédlo 1,453 milionu diváků, závěrečný boj o postup s Itálií prožívalo u obrazovek 1,404 milionu fanoušků. Z ostatních zápasů turnaje bylo nejvíce lidí zvědavo na první zápas Brazilců: na jejich utkání s Chorvatskem se díval milion lidí.

×

ČTK spustila videozpravodajství

Starší článek

Šéfredaktor maďarského bulváru sesazen

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více