Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

V prvním pololetí média nejvíce referovala o ČD, Hyundai a ČEZ

Redakce MAM10. 7. 2006

Česká média věnovala v prvním pololetí nejvíce pozornosti Českým drahám, automobilce Hyundai a energetickému koncernu ČEZ. Vyplývá to z analýzy, kterou na svých internetových stránkách zveřejnila společnost Innovatio-Media Tenor. Z 15 nejvíce zmiňovaných firem od ledna do června měla nejvyšší podíl negativně vyznívajících zmínek Všeobecná zdravotní pojišťovna (VZP), vyplývá z analýzy.
“Nejhorší mediální image měla zejména v důsledku nucené správy a svého finančního stavu VZP. Pouze v případě ČEZ a Škody Auto převažovaly pozitivně vyznívající zmínky nad negativními,” zní závěry ze studie, v níž Innovatio-Media Tenor zkoumala deníky Mladá fronta Dnes, Právo, Hospodářské noviny a Lidové noviny a zpravodajské relace České televize, Novy, Primy a Českého rozhlasu 1 – Radiožurnálu.
Ve zpravodajství uvedených deníků, televizí a Radiožurnálu bylo Českým drahám věnováno 3133 zmínek. Jen o 24 méně se jich týkalo Hyundaie, v případě firmy ČEZ to bylo 3086. Do první patnáctky se postupně vešly i VZP, Česká konsolidační agentura, Český Telecom, ČSA, Škoda Auto, Česká televize, Philips-Hranice, ČSOB, Setuza, Unipetrol, Nova a Microsoft.
Z 15 nejzmiňovanějších firem a společností byla média nejkritičtější k VZP. Z téměř 2300 zmínek o pojišťovně bylo těch negativně vyznívajících téměř čtyři pětiny (39,2 procenta). Druhé místo v podílu negativních zmínek patří Českým drahám (37,2 procenta), třetí je Unipetrol (35,9 procenta).
Naopak největší podíl pozitivně laděných zmínek se týkalo mladoboleslavské automobilky Škoda Auto, kdy z více než 1400 zpráv jich bylo pozitivních přes 500, tedy 35 procent. Na druhém místě se nachází ČEZ (25,1 procenta), třetí je Český Telecom (19,1 procenta). Škodě Auto zároveň novináři věnovali nejméně negativních zmínek, bylo jich pouze 40, tedy 2,7 procenta.

×

Obrat filmové a reklamní produkce byl loni v ČR 4,5 miliardy Kč

Starší článek

Nedělní diskusní pořady na Nově a Primě si dají v létě pauzu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více