Maďarská divize britské maloobchodní společnosti Tesco dostala pokutu 100 milionů forintů (více než deset milionů Kč) za poskytování zavádějících informací spotřebitelům. Oznámil to maďarský antimonopolní úřad GVH. Dodal, že pokuta je mimořádně vysoká, protože jde již o deváté rozhodnutí tohoto druhu proti firmě Tesco.
Mluvčí společnosti podle agentury Reuters uvedla, že firma zatím neobdržela písemnou kopii rozhodnutí. Dodala, že Tesco považuje pokutu za nepřiměřeně vysokou a že se pravděpodobně odvolá.
Tesco je největším maloobchodním prodejcem v Británii a působí rovněž na 12 dalších trzích ve střední a východní Evropě a jihovýchodní Asii. V Maďarsku vlastní společnost 56 hypermarketů a sedm supermarketů. Na český trh vstoupila firma v roce 1996.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).