Tesco dostalo v Maďarsku pokutu za zavádějící informace

7. 7. 2006 10:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Maďarská divize britské maloobchodní společnosti Tesco dostala pokutu 100 milionů forintů (více než deset milionů Kč) za poskytování zavádějících informací spotřebitelům. Oznámil to maďarský antimonopolní úřad GVH. Dodal, že pokuta je mimořádně vysoká, protože jde již o deváté rozhodnutí tohoto druhu proti firmě Tesco.
Mluvčí společnosti podle agentury Reuters uvedla, že firma zatím neobdržela písemnou kopii rozhodnutí. Dodala, že Tesco považuje pokutu za nepřiměřeně vysokou a že se pravděpodobně odvolá.
Tesco je největším maloobchodním prodejcem v Británii a působí rovněž na 12 dalších trzích ve střední a východní Evropě a jihovýchodní Asii. V Maďarsku vlastní společnost 56 hypermarketů a sedm supermarketů. Na český trh vstoupila firma v roce 1996.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.