Telefonica O2 Czech Republic zahájila ověřovací provoz televize přes pevné telefonní linky (IPTV), která v první fázi nabídne zaměstnancům firmy zhruba 30 programů včetně možnosti stahování filmů na přání. V nabídce jsou české a slovenské kanály, zpravodajské, dokumentární a dětské stanice. Ke stažení je kolem 250 filmů. Ověřovací provoz zároveň testuje i prodejní kanály této služby. Společnost chce postupně rozšiřovat pokrytí stejně jako u vysokorychlostního internetu, které je po dvou letech dostupné na více než 90 % všech pevných telefonních linek.
Komerčně začne Telefonica O2 Czech Republic nabízet televizi prostřednictvím pevné telefonní linky ve 3. čtvrtletí 2006. Televizi bude možné sledovat ve formátu MPEG4. Pro zachování podobné kvality a stejného rozlišení jako u digitální televize jí stačí proti kodeku MPEG2 poloviční datový tok. Společnost tak vystačí s datovým streamem o rychlosti cca 2,8 Mb/s, zatímco u digitálního vysílání se průměr pohybuje okolo 4-5 Mb/s.
Telefonica O2 Czech Republic kvůli chystané nabídce postupně zavádí novou technologii ADSL 2+, která dosavadní rychlost na pevné telefonní lince více než zdvojnásobuje. Nová kapacita se tak plně využije pro IPTV.
Společnost převzala službu od mateřské Telefonicy, která jí komerčně nabízí od roku 2004 pod názvem Imagenio. V současné době jí ve Španělsku využívá 300 000 domácností.
Telefónica O2 Czech Republic, a.s., je prvním integrovaným operátorem v České republice, který vznikl 1. července 2006 spojením nejvýznamnějšího provozovatele pevných linek, Českého Telecomu a nejsilnějšího mobilního operátora, Eurotel Praha, do jedné telekomunikační společnosti. Společnost dnes provozuje téměř osm miliónů mobilních a pevných linek a je jedním z největších integrovaných operátorů na světě.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?