Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Skončilo fotbalové MS, podíly ČT2 na sledovanosti výrazně klesly

Redakce MAM20. 7. 2006

Průměrné týdenní podíly ČT2 na sledovanosti v minulém týdnu poté, co již stanice nevysílala přímé přenosy z fotbalového mistrovství světa v Německu, klesly o polovinu a více. Naopak další celoplošné stanice ČT1, Nova a Prima si díky tomu polepšily. Vyplývá z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací (ATO) na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
V hlavním večerním čase mezi 19.00 a 23.00 klesl podíl ČT2 na 5,6 z 18,2 procenta, což je letos třetí nejhorší výsledek. Největší nárůst zaznamenala ČT1, jejíž podíl stoupl o 6,1 bodu na 24,8 procenta, a dosáhla tak naopak druhého nejvyššího podílu v letošním roce. Nova si polepšila o 5,7 bodu na 43,7 procenta, Prima pak o dvě desetiny bodu na 19,6 procenta. Podíl ČT24 stoupl o tři setiny na 0,15 bodu, podíl ČT4 Sport byl stejný jako o týden dříve, tedy 0,06 bodu.
V podílu na celodenní sledovanosti si ČT2 pohoršila o 6,8 bodu na 7,2 procenta. Podíl Novy se zvýšil o 3,2 bodu na 41,4 procenta, ČT1 zaznamenala nárůst o 2,7 bodu na 22,9 procenta, což je pro ni letos třetí nejlepší výsledek. Podíl Primy byl 20,7 procenta, což je více o půl bodu oproti předminulému týdnu.
Podíl ČT24 se zvýšil o tři setiny na 0,24 bodu, ČT4 Sport si naopak pohoršil o pět setin na 0,08 bodu.
V minulém týdnu všech 20 nejsledovanějších pořadů odvysílala Nova. Nejvíce lidí se dívalo na nedělní Televizní noviny, bylo jich přes 2,1 milionu, tedy čtvrtina dospělé populace.
Na Primě byl největší zájem o další díl druhé řady ságy Rodinná pouta, který si v úterý vybralo asi 1,2 milionu diváků. Na ČT1 nejvíce lákaly nedělní Události, které si nenechalo ujít asi 1,17 milionu dospělých. Z nabídky ČT2 nejvíce diváků sledovalo pondělní pořad Epizody z historie (necelých 300 tisíc).


Podíl televizních kanálů na trhu v 28. týdnu (od 10. do 16. července) podle ATO – Mediaresearch: 
  

































týdenní podíl diváků
starších 15 let
(v pct) přes celý den   


týdenní podíl diváků
starších 15 let
(v pct) v prime time

ČT1

22,91


24,84

ČT2

7,17


5,56

ČT24

0,24


0,15

ČT4 Sport

0,08


0,06

Nova

41,36


43,74

Prima

20,66


19,58

ostatní

 7,58


6,07

zdroj: ATO-Mediaresearch

×

Nové stanice chtějí vypínání analogové TV od září 2007

Starší článek

Stanice ČRo 4 – Radio Wave přesídlila

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více