Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Semifinále MS viděl milion lidí

Redakce MAM10. 7. 2006

Semifinálové zápasy MS v úterý a ve středu zhlédlo u obrazovek v průměru milion diváků. Větší zájem měli příznivci kulatého míče o utkání mezi Německem a Itálií (1,076 milionu), druhé klání Francouzů s Portugalci si nenechalo ujít o 111 000 lidí méně. Čtyři čtvrtfinálová měření sil přilákala k televizorům v průměru tři čtvrtě milionu obyvatel ČR.
Zápas mezi Němci a Italy se tak stal dosud nejsledovanějším zápasem na obrazovce ČT mimo utkání české reprezentace. Dosud byl největší zájem o první vystoupení obhájců světového titulu Brazilců, jejichž měření sil s Chorvatskem v základní skupině si vybral milion diváků. Vyplývá to z údajů peoplemetrového měření ATO-Mediaresearch.
Celkově měli čeští diváci největší zájem o vystoupení reprezentace ČR. Její úvodní zápas se Spojenými státy americkými zhlédlo 1,453 milionu diváků, závěrečný boj o postup s Itálií prožívalo u obrazovek 1,404 milionu fanoušků.
Největší pozornost fanoušků se kromě hry českého týmu tradičně těší vrchol turnajů v podobě finále. Před čtyřmi lety při šampionátu v Japonsku a Koreji sledovalo finále mezi Brazilci a Němci 1,49 milionu dospělých diváků. V roce 1998 sledovalo vítězství Francie nad Brazilci dokonce 2,42 milionu fotbalových příznivců.
Na vyšší sledovanosti finále před osmi lety se projevil fakt, že celý turnaj se hrál ve Francii, tedy ve stejném časovém pásmu, jaké je v ČR. U asijského turnaje se na zájmu diváků podepsal několikahodinový časový posun.

×

Nedělní diskusní pořady na Nově a Primě si dají v létě pauzu

Starší článek

Mobilní zpravodajství Hospodářských novin

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více