Sázková betandwin zkrátila název na bwin

14. 7. 2006 08:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Betandwin, největší poskytovatel internetového sázení v kontinentální Evropě působící i v tuzemsku, zkrátil název značky na bwin. Nové pojmenování více odpovídá šíři zábavní nabídky, která nezahrnuje jen kurzové sázení, a také odliší firmu od konkurence, sdělil mediální zástupce společnosti Ondrej Schmidt.
Výraz „bet“, v překladu „vsadit“, je součástí názvu značky celé řady firem odvětví, třeba Betfair, Bet365, Sportingbet, Centrebet nebo Betsson. V rámci mezinárodních sportovních aktivit chyběla v přímém srovnání s takovými značkami jako Nike, Sony nebo IBM čitelnost značky, omezená délkou názvu, která opakovaně ovlivňuje účinnost reklamy, uvedl Schmidt.
Skupina bwin má přes deset milionů registrovaných zákazníků a působí na více než 20 trzích. V nabídce má například sportovní sázky, poker a kasinové hry. Mateřská společnost BETandWIN.com Interactive Entertainment AG je od března 2000 kótována na vídeňské burze.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.