Betandwin, největší poskytovatel internetového sázení v kontinentální Evropě působící i v tuzemsku, zkrátil název značky na bwin. Nové pojmenování více odpovídá šíři zábavní nabídky, která nezahrnuje jen kurzové sázení, a také odliší firmu od konkurence, sdělil mediální zástupce společnosti Ondrej Schmidt.
Výraz „bet“, v překladu „vsadit“, je součástí názvu značky celé řady firem odvětví, třeba Betfair, Bet365, Sportingbet, Centrebet nebo Betsson. V rámci mezinárodních sportovních aktivit chyběla v přímém srovnání s takovými značkami jako Nike, Sony nebo IBM čitelnost značky, omezená délkou názvu, která opakovaně ovlivňuje účinnost reklamy, uvedl Schmidt.
Skupina bwin má přes deset milionů registrovaných zákazníků a působí na více než 20 trzích. V nabídce má například sportovní sázky, poker a kasinové hry. Mateřská společnost BETandWIN.com Interactive Entertainment AG je od března 2000 kótována na vídeňské burze.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).