Reklama jako článek

7. 7. 2006 00:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Deník Metro dostal ve Švédsku pokutu ve výši 54 000 eur (více než 1,5 milionu Kč) za to, že věnoval celou první stranu švédského vydání reklamě na videohru Xbox Halo 2. Švédský soud pro pravidla podnikání rozhodl, že „bylo lehké si ji splést s normálním redakčním materiálem,“ a nebyla jasně označena jako reklama. Materiál vyšel 11. listopadu 2004. Jeho součástí byla fotografie velké kulovité budovy proti rudé obloze a titulek „Svět

už bude navždycky jiný“. „Z reklamy vznikal dojem, že na světě došlo ke katastrofě,“ komentoval to soud. List sice na stránce otiskl slovo „Reklama“, avšak podle soudu to nebylo dostatečné.

Ekonom, 7.7.2006, autor: Štěpán Kotrba, člen Rady ČRo

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.