Ředitelkou marketing TV Nova Miloslava Nováková

4. 7. 2006 08:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Miloslava Nováková, která dosud na Nově působila jako ředitelka odboru Public Relations a komunikace, se stala od 1. července ředitelkou sekce marketingu. Nově založený útvar je součástí proměny organizační struktury televize Nova, která bude uzavřena do konce srpna 2006. Kromě Public Relations a tiskového oddělení zahrnuje nově i úsek výzkumu a redakci selfpromotion a grafiky televize Nova.
„Miloslava Nováková pracuje v televizi Nova jako ředitelka Public Relations a komunikace od roku 1999 a patří k velmi zkušeným televizním pracovníkům. Spojení jmenovaných oddělení do jedné sekce je dalším logickým krokem v restrukturalizaci celé televize,“ říká tisková mluvčí Veronika Šmítková.

-zem-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.