Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Radiokomunikace nabídly 299 mil. Kč za slovenskou licenci

Redakce MAM28. 7. 2006

České radiokomunikace nabídly zhruba 400 milionů slovenských korun (asi 299 milionů Kč) za licenci k provozování třetí sítě mobilních telefonů na Slovensku. K tomuto účelu se spojily se slovenskou společností Penta Group a založily s ní konsorcium B Four. Píše to agentura Reuters.
“Nabídli jsme 400 milionů (slovenských) korun,” řekl dnes novinářům ředitel Penta Investments Marek Ondrejka.
Slováci obdrželi v mezinárodním tendru celkem tři nabídky. Vedle Českých radiokomunikací a jejich slovenského partnera se o licenci uchází rakouská telekomunikační společnost Telekom Austria a španělská Telefónica. Ta už v České republice vlastní dominantního operátora pevných linek.
Slovenský regulační úřad telekomunikačních trhu by měl výsledek tendru oznámit příští týden. Licence bude vítězi poskytnuta na dobu 20 let a úřad za ni požaduje minimálně 100 milionů slovenských korun.
Ondrejka řekl, že záměrem konsorcia je zahájit komerční provoz do devíti měsíců od nabytí licence. Do roku 2010 by vlastníci chtěli mít alespoň 15 procent slovenského trhu mobilní komunikace.
Třetí mobilní operátor bude na Slovensku konkurovat síti Orange, kterou provozuje France Télécom, a síti T-Mobile, jejímž provozovatelem je Deutsche Telekom. Pokrytí mobilními telekomunikačními službami, takzvaná penetrace, loni dosáhlo 84,4 procenta. Největší nárůst využívání služeb se dostavil až v posledních letech.
Společnost Orange Slovakia měla v loňském roce tržby 21,44 miliardy slovenských korun (asi 16 miliard Kč) a zhruba 2,52 milionu uživatelů. Tržby společnosti T-Mobile činily 14,59 miliardy Sk (asi 10,9 miliardy Kč) a podnik měl 2,02 milionu aktivních uživatelů.

×

Podíl ČT1 na sledovanosti dosáhl letošního maxima

Starší článek

Wal-Mart odchází z Německa

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více