Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Prima v srpnu rozjede novou soutěž 5 proti 5

Redakce MAM26. 7. 2006

Novou rodinnou soutěž 5 proti 5 o peněžní výhry rozjede od 28. srpna televize Prima. Televize ji koupila od produkční společnosti Fremantle Media, od které konkurenční Nova v roce 2003 získala licenci na Česko hledá SuperStar. “Pořad 5 proti 5 je určen co nejširšímu diváckému spektru,” uvedla tisková mluvčí Primy Jana Malíková.


Největší komerční televize přitom na září připravuje start třetí řady SuperStar – to znamená, že proti sobě budou stát dva formáty Fremantle Media. I když pravděpodobně ne proti sobě. Prima hodlá 5 proti 5 vysílat v podvečerních hodinách kolem 18. hodiny od pondělí do pátku, pro Novu bude třetí Česko hledá SuperStar vlajkovou lodí podzimního programu, kterou se bude snažit umístit do hlavního vysílacího času (mezi 19. a 23. hodinou).


V nové “primácké” soutěži proti sobě stojí dva týmy, které odhadují nejčastější odpověď položenou vzorku respondentů. V každém kole je možné vyhrát 50 tisíc korun, v pátém kole pak speciální prémii 300 tisíc korun.


Soutěž pod původním názvem Family Feud se poprvé v televizi objevila v roce 1976, dosud ji viděli diváci v 39 státech. Na některých stanicích se vysílá již desítky let, například na britské ITV od roku 1980, na RTL se vysílala od roku 1992 do roku 2004.


Hospodářské noviny 26. 7. 2006

×

Tesco za hypermarkety Carrefour zaplatí téměř 4 mld. Kč

Starší článek

McDonald’s prudce zvýšil zisk i díky fotbalu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více