Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Prima letos do vlastní tvorby investuje stamiliony

Redakce MAM27. 7. 2006

Televize Prima vynaloží letos na výrobu vlastních pořadů částku v řádech stamilionů korun. Bude to zároveň více než loni, řekla dnes ČTK mluvčí Primy Jana Malíková; neuvedla ale o kolik. V programu se investice projevily v létě, například reality show Bar. Na podzim se projeví novými pořady, mimo jiné pokračováním Rodinných pout, novým seriálem Letiště či třeba soutěžním pořadem 5 proti 5 s Petrem Novotným. V budoucnu hodlá Prima případně podpořit i další celovečerní film.
Nejdražším formátem v letošním roce je podle Primy reality show Trosečník, kterou nyní natáčí a uvede na podzim. “Co se týče podílu vlastní výroby ve vysílání Primy, je dán strategií naší televize – postupně zvyšovat svůj podíl na trhu tím, že budeme vedle kvalitních akvizičních pořadů uvádět i atraktivní vlastní tvorbu,” uvedla Malíková.
Na rozdíl od Novy se Prima rozhodla uvádět novinky i v netradiční letní čas, kdy se na televizi díky počasí a dovoleným dívá nejméně lidí v roce. Sledovanost reality show Bar, následovníka VyVolených, se i proto pohybuje jen ve stovkách tisíc diváků. Například sobotní vyřazovací díl Baru, v němž opustil soutěž další uchazeč o výhru, zhlédlo přes čtvrt milionu diváků. Každý díl první podzimní řady VyVolených vidělo v průměru 1,5 milionu diváků, u druhé jarní řady to bylo přes 800 tisíc.
“Chceme zjistit, na co diváci zareagují, jaké jsou trendy jejich chování, jak budou přijímat nové produkty, které na televizní trh uvádíme,” uvedla Malíková k důvodům, proč televize nasadila některé své premiérové pořady do letního schématu.
Prima také poprvé letos jako koproducent vstoupila do výroby některého z českých filmů, konkrétně snímku Prachy dělaj člověka; podíl Primy se podle mluvčí pohybuje v řádech milionů korun. Další podobnou podporu Prima nevylučuje, ale je to vždy podle ní otázkou nabídky a poptávky.
“Zatím nás nejvíce zaujal právě projekt Prachy dělaj člověka, který je v této oblasti pro nás první vlaštovkou,” uvedla. Zajímavostí je, že scénář k filmu napsal Radek John, jinak dlouholetá tvář Novy.

×

Mapy Seznamu s jízdními řády MHD

Starší článek

Česi nakupují oblečení hlavně v obchodních domech

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více