Prima chystá změny ve zpravodajství

13. 7. 2006 13:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Televize Prima hodlá vylepšit své zpravodajství a hlavní relaci Zpravodajský deník. Zkouší proto mimo jiné i nové adepty na moderování svých hlavních zpráv. „Změna se chystá, ale zatím je předčasné říct, jaká bude,“ potvrdila dnes ČTK mluvčí Primy Jana Malíková.
Prima nyní testuje zhruba desítku nových či staronových tváří, které by se mohly objevit za moderátorským pultem Zpravodajského deníku. Jednou z uchazeček je i bývalá dlouholetá moderátorka Televizních novin na Nově Eva Jurinová, uvedla Malíková; další jména zatím Prima nechce říct. „Ve hře jsou i stávající moderátorky pořadu,“ podotkla jen Malíková, a odmítla tak informace bulvárního tisku, že Prima údajně téměř jistě nestojí o další služby Štěpánky Duchkové, Martiny Kociánové a Dany Makrlíkové.
Prima vysílá svou hlavní večerní zpravodajskou relaci nejdříve ze tří celoplošných televizí, a to od 19.00 a se zprávami o sportu a počasí trvá čtvrthodinu. Události České televize začínají v 19.15, Televizní noviny na Nově ještě o 15 minut později.
Ze zpráv o sledovanosti vyplývá, že dlouhodobě mají v průměru nejvyšší sledovanost Televizní noviny, následují Události a Zpravodajský deník. Podle údajů o peoplemetrové sledovanosti ATO-Mediaresearch, které zveřejnil server Novinky.cz, sledovalo Televizní noviny za uplynulých devět dní v průměru 1,778 milionu diváků, zatímco u Událostí to bylo 898 tisíc a u Primy 786 tisíc lidí.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.