Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Poslouchat ho musí i Zidane

Redakce MAM31. 7. 2006

Který Čech je v reklamní branži nejlepší na světě? Jednoznačně Ivan Zachariáš, shodne se deset z deseti oslovených tuzemských expertů na reklamu. Pětatřicetiletý režisér, který už točí pouze v zahraničí, se vyšvihl mezi absolutní světovou špičku.
Patří mezi desítku nejuznávanějších reklamních režisérů světa a ve své poslední reklamě dirigoval i fotbalisty Beckhama či Zidaneho. Sám přitom působí spíš plaše a veškerou popularitu odmítá. “Řekl jsem už všechno, nerad bych se stále opakoval,” říká omluvně.
Ročně natočí pouze dva až tři reklamní spoty. O to více času jim však věnuje. Zmíněnou reklamu na Adidas, ve které si dva malí kluci svolávají na plácek u domu nejslavnější fotbalisty, připravoval téměř půl roku. Osobně si také na konkursech vybral dva malé chlapce, kteří hráče do svého “týmu” nominují.
Absolvent dokumentaristiky na FAMU a žák uznávaného režiséra Jana Špáty s myšlenkami na natáčení reklam koketoval už při studiích. První spot, který natočil, byl na plzeňské pivo. “Raději jsem se tenkrát ani nikoho neptal, co si o ní myslí,” vzpomíná Zachariáš.
V roce 1995 zabodoval s reklamou na Národní galerii, která byla dokonce oceněna jako nejlepší reklama ve střední Evropě. Od té doby pracuje převážně pro britský trh, kde získal také ocenění “Nejlepší britský reklamní režisér”.
Pracuje pro klienty, jako jsou Mazda, Mercedes či Absolut vodka. Jeho reklama s názvem “Pilot” na belgické pivo Stella Artois loni skončila ve světovém žebříčku nejoceňovanějších reklam na deváté příčce.

Hospodářské noviny, 31.7.2006, autor: Zuzana Luňáková

×

Incheba investuje do Výstaviště v Holešovicích

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 13. července 2006

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více