Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Podíl ČT1 na sledovanosti dosáhl letošního maxima

Redakce MAM28. 7. 2006

Průměrné týdenní podíly programu ČT1 na sledovanosti dosáhly v minulém týdnu svého letošního dosavadního maxima, a to jak v hlavním večerním čase, tak přes celý den. V obou sledovaných časech si polepšily i stanice ČT2 a ČT24, naopak pokles zaznamenala Nova. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací (ATO) na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Podíl ČT1 v hlavním večerním čase mezi 19.00 a 23.00 dosáhl 26,5 procenta, což je více o 1,7 bodu oproti týdnu předtím. ČT2 si polepšila o dvě desetiny na 5,8 procenta, ČT24 o pět setin na 0,2 bodu a ČT4 Sport o dvě setiny na 0,08 procenta. Nova si pohoršila o 1,2 bodu na 42,5 procenta. Podíl Primy se snížil o bod na 18,6 procenta.
Podíl ČT1 na celodenní sledovanosti stoupl minulý týden o čtyři desetiny na 23,3 procenta. Nárůst zaznamenala i ČT2, a to o pět setin na 7,2 procenta, a ČT24, jejíž podíl stoupl o devět setin na 0,33 bodu. O desetinu vyšší podíl měla i Prima (20,8 procenta). Podíl Novy klesl o 1,1 bodu na 40,3 procenta, podíl ČT4 Sport se snížil o setinu na 0,07 bodu.
Všech 20 nejsledovanějších pořadů v minulém týdnu odvysílala Nova. Nejvíce lidí zhlédlo pondělní Televizní noviny, bylo jich zhruba 1,9 milionu, tedy 22,5 procenta dospělé populace. Z nabídky ČT1 si největší počet diváků vybral sobotní zábavný pořad To je šoubyznys (necelých 1,2 milionu), zhruba o 85 tisíc lidí méně sledovalo divácky nejúspěšnější pořad Primy, kterým byl v úterý další díl druhé řady ságy Rodinná pouta.
Nejsledovanějším pořadem ČT2 byl dokument Lvi z cyklu BBC Neuvěřitelný svět přírody, na který si udělalo čas asi 400 tisíc diváků.

×

Deník Metro otevře svou první regionální pobočku

Starší článek

Radiokomunikace nabídly 299 mil. Kč za slovenskou licenci

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více