Omnicom pokračuje v nadprůměrném růstu

26. 7. 2006 09:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Největší světový poskytovatel reklamních služeb Omnicom Group zvýšil ve druhém čtvrtletí čistý zisk o osm procent na 244,1 milionu dolarů díky novým klientům a silným výdajům stálých zákazníků. Oznámila to firma, jejíž součástí jsou například reklamní agentury BBDO Worldwide a DDB Worldwide.
Zisk na akcii stoupl na 1,42 dolaru z 1,24 dolaru před rokem. Celkové tržby společnosti se zvýšily na 2,82 miliardy dolarů z předchozích 2,62 miliardy. Výsledky tak překonaly očekávání analytiků, kteří podle průzkumu Reuters Estimates počítali se ziskem 1,38 dolaru na akcii při tržbách 2,81 miliardy dolarů.
Tržby z tradiční reklamy stouply o 5,7 procenta, tržby ze služeb v oblasti public relations o 8,9 procenta a tržby ze specializovaných marketingových služeb dokonce o 10,8 procenta. „Omnicom pokračuje v příjemných překvapeních a nadprůměrném růstu,“ prohlásila analytička Lauren Richová Fineová ze společnosti Merrill Lynch.
Společnost Omnicom se nadále snaží podporovat svůj růst akvizicemi. Firma nedávno koupila majoritní podíl v reklamní agentuře EVB, která se specializuje na interaktivní marketing. Mezi klienty EVB patří například výrobce sportovních potřeb Adidas, píše agentura Reuters.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.