Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Mediální telefon

Redakce MAM7. 7. 2006

Globální nástup nových technologií a služeb v médiích už nelze zastavit. Uživatelé, posluchači i diváci jsou stále náročnější, čekají služby kdykoliv a kdekoliv, inovace, vyšší kvalitu za nižší ceny. Investice každoročně obrovské, výnosy stále stejné… Od GSM se přitom přechází k EDGE, WCDMA, HSPA a WiMAX. Sotva se vybudovala architektura 3G, už se hovoří o 4G. Obsah dosavadních analogových médií se stává výživným krmivem pro hladové digitální sítě, neboť provozovatelé sítí nemají nový, na míru šitý obsah digitální. Obsah stojí mnoho peněz a “nevynáší” tolik a ihned jako zpoplatnění balíčků služeb nové infrastruktury. Přežijí jen inteligentní a silní.

Konvergence technologií umožňuje využít multimedialitu v “mobilním” rozlišení a přinášet hlasovou i obrazovou komunikaci, download i upload jakéhokoliv atraktivního obsahu. Veškeré vzdělání, informace, kultura a zábava tak může být v pohybu. Vysokorychlostní přístup umožňuje přehrávání videoklipů, sportovních aktualit, hraní individuálních i skupinových her a poslech hudby či jazykových kurzů. Rychlý internet či wifi, e-mail, office služby, GPS, VoIP hovory, mobilní rádio či televize jsou už dnes normou zítřka. Zprávy můžete mít ihned a lze je ihned i vytvářet: nejnovější zpravodajství či informace o počasí nebo dopravní situaci, telefonní videokonference i další typy mobilní komunikace s učitelem, lékařem, záchrankou, policií. To jsou možnosti obousměrné komunikace. Staňte se virtuálním žákem, mobilním reportérem prestižních deníků, televize či rozhlasu. Kvalita nahrávání zvuku, fotografií či videa 3G mobilem to umožňuje. Jeden “sólokapr” vám zaplatí volání za celý měsíc. Vzhledem k existenci médií veřejné služby se i zde odkrývají netušené možnosti rozvoje. A toho se někteří soukromníci děsí. Možná za nějaký čas to “své” rádio či “svou” televizi už ani nepoznáte, protože se stane součástí nabídky obsahu vašeho mobilního operátora.

Ekonom, 7.7.2006, autor: Štěpán Kotrba, člen Rady ČRo

×

Letiště Praha má první samoodbavovací kiosky

Starší článek

Carrefour dostal v Koreji pokutu 1,5 milionu USD

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unilever

Unilever se zříká slova „normální“. Označení nevyhovuje spotřebitelům

Společnost Unilever v rámci nové strategie Positive Beauty odstraní ze všech svých obalů a reklam na značky kosmetických přípravků…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Logistický startup WeDo začne doručovat do stovky výdejních boxů

WeDo přebírá stovku výdejních boxů Mallu a nabídne je i dalším partnerům. Po rebrandingu chystá další prudký rozvoj sítě. WeDo vzniklo loni…
9. 3. 20219. 3. 2021
Lidé

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu

V agentuře začínal před deseti lety. Za své kampaně získal v posledních letech spolu s týmem několik ocenění včetně ADC Awards, zlaté Effie,…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu
Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více