Lipton Ice Tea s Mather Activation
Agentura Mather Activation získala ve výběrovém řízení zakázku na kampaň Lipton léto 2006 společnosti General Bottlers ČR. V průběhu léta 2006 mají promo týmy za úkol oslovit zvolenou cílovou skupinu a vzbudit u ní zvědavost a touhu ochutnat tento nápoj. Pomáhat jim v tom budou tři druhy samplingových akcí – filmové festivaly, účast v letních rezortech a akce na českých a slovenských cyklotrasách. Cílem celého projektu je představit benefity čaje Lipton Ice Tea, jimiž mají být díky jeho složení a výrobě soulad s wellness a menší obsah cukru v nápoji bez konzervačních látek a přidaných umělých barviv. Primárním úkolem je na pořádaných akcích umožnit ochutnávku celého portfolia Lipton Ice Tea co největšímu množství lidí a také představit novou příchuť – chuť tropického ovoce Lipton Red Tea, který obsahuje extrakty jihoafrické čajové odrůdy roiboos a jihoamerické rostliny guarana. Kampaň odstartovala na hudebním festivalu Zámostí a od té doby je možné ji potkat na hudebních a filmových festivalech, např. Love Planet, a na vodních přehradách, koupalištích a v kempech na různých místech v ČR i na Slovensku.
-Lucie Vacková-