Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Každý druhý Čech se na internetu seznamuje

Redakce MAM31. 7. 2006

Seznámení prostřednictvím internetu je dnes běžnou věcí pro 49 procent lidí na síti. Výhradně přes internet, tedy bez pomoci tištěných inzerátů, se seznamuje 37 procent tuzemských uživatelů internetu. Vyplývá to z průzkumu, který na svých webových stránkách mezi 2910 uživateli internetu provedl portál Centrum.cz.
V úspěšnost seznamování přes síť věří 64 procent oslovených a z nich má zhruba polovina (31 procent) s touto moderní formou hledání partnera kladnou osobní zkušenost. K internetu už je přitom připojena více než třetina všech obyvatel země. Podle oficiálních statistik NetMonitoru se každý měsíc k celosvětové síti připojí přes 3,5 miliónů Čechů.
Z průzkumu portálu Centrum.cz vyplývá, že zhruba každému třetímu respondentovi jde při seznamování na internetu o sex nebo flirt. Ten hledají hlavně lidé s maturitou. Naopak vysokoškoláci mají největší zájem o vážný vztah. Výhradně vážný vztah nebo lásku hledá 41 procent všech dotázaných. Celkově flirt nebo vážný vztah hledají hlavně lidé ve věku 20 – 49 let.
Mládež v rozmezí 12-19 let stojí spíše o nového kamaráda nebo někoho na sport. Ve srovnání s láskou či flirtem je o takové partnery relativně menší zájem – nové přátele hledá 16 procent dotázaných a partnera do kina nebo třeba na kolečkové brusle 6 procent.
„Seznamování přes síť nabízí stále více možností. Lidé už se nehledají jen podle osobních charakteristik nebo fotky. Například naše služba Mojerande.cz už umožňuje domluvit si schůzku i na konkrétní datum. Když třeba někdo ví, že za tři týdny bude na služební cestě v Ostravě, může si už dnes dát inzerát a dohodnout schůzku předem,“ říká Robert Plemátl, který je v Centrum.cz odpovědný za provoz služby Mojerande.cz.
Téměř pětina (18 procent) z 2910 respondentů průzkumu má vysokoškolské vzdělání, další více než dvě pětiny (44 procent) střední školu s maturitou. Čtyři pětiny respondentů jsou ve věku 12-39 let. Podíl mužů a žen je vyrovnaný.

-red-

×

Video on demand se probouzí

Starší článek

Ministerstvo vyhlásilo tendr na kampaň k digitálnímu vysílání

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Vydavatelství A 11 vstoupilo do segmentu křížovek. Luštění zažívá …

Společnost A 11 začala vydávat tři nové křížovkářské magazíny s klasickým švédským luštěním: sorry křížovky s vtipnou tajenkou za 39 korun, Mladý svět…
1. 3. 202126. 2. 2021
Marketing

Reddit se raduje a roste. Prodejem akcií vybral 7,8 miliardy korun

Sociální síť si získala i díky kauze okolo akcií GameStop pozornost investorů, vybrala od nich 7,8 miliardy korun. Potřebujete něco vysvětlit, jako by…
1. 3. 202126. 2. 2021
Marketing

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více