Hlavní město Praha a ČSA na CNN
Od minulého pondělí do začátku října poběží na mezinárodním zpravodajském kanálu CNN společná reklamní kampaň hlavního města Prahy a Českých aerolinií. Její rozpočet podle pražského primátora Pavla Béma činí 6 mil. Kč, o něž se Magistrát hlavního města Prahy podělil s ČSA. Cílem kampaně, která myšlen-kově vychází z loňské incomin-gové kampaně města s názvem “Spát budete až doma”, je přilá-kat do Prahy více bonitních turistů. Kampaň se skládá ze dvou 30sekundových spotů a pochází z dílny agentury Euro RSCG. Na televizním kanálu CNN se objeví 24krát za týden. CNN vyšla vítězně z veřejné obchodní soutěže, kterou vypsalo hlavní město letos na jaře. “Praha je pro nás mimořádně atraktivním městem s obrovským potenciálem, její záměr realizovat incomingovou kampaň nás proto velmi zaujal. I proto jsme Praze nabídli mimořádně výhodné podmínky,” řekl obchodní ředitel CNN pro střední Evropu Sylvian Roger. Magistrát svoji kampaň totiž srovnává s turistickou kampaní na stejné stanici, kterou před třemi lety realizovala agentura CzechTourism za téměř 11 mil. Kč.