Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Hlavní město Praha a ČSA na CNN

Redakce MAM31. 7. 2006

Od minulého pondělí do začátku října poběží na mezinárodním zpravodajském kanálu CNN společná reklamní kampaň hlavního města Prahy a Českých aerolinií. Její rozpočet podle pražského primátora Pavla Béma činí 6 mil. Kč, o něž se Magistrát hlavního města Prahy podělil s ČSA. Cílem kampaně, která myšlen-kově vychází z loňské incomin-gové kampaně města s názvem “Spát budete až doma”, je přilá-kat do Prahy více bonitních turistů. Kampaň se skládá ze dvou 30sekundových spotů a pochází z dílny agentury Euro RSCG. Na televizním kanálu CNN se objeví 24krát za týden. CNN vyšla vítězně z veřejné obchodní soutěže, kterou vypsalo hlavní město letos na jaře. “Praha je pro nás mimořádně atraktivním městem s obrovským potenciálem, její záměr realizovat incomingovou kampaň nás proto velmi zaujal. I proto jsme Praze nabídli mimořádně výhodné podmínky,” řekl obchodní ředitel CNN pro střední Evropu Sylvian Roger. Magistrát svoji kampaň totiž srovnává s turistickou kampaní na stejné stanici, kterou před třemi lety realizovala agentura CzechTourism za téměř 11 mil. Kč.


02obr_scenic.jpg

×

Incheba investuje do Výstaviště v Holešovicích

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 13. července 2006

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více