Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

EMI zvažuje další zvýšení nabídky na převzetí Warner Music

Redakce MAM3. 7. 2006

Britská nahrávací společnost EMI Group Plc zvažuje zvýšení své nabídky na převzetí menšího amerického konkurenta Warner Music Group Corp. na 33 dolarů za akcii z nynějších 31 dolarů za akcii. Informuje o tom list Observer.
EMI a Warner Music spolu vedou bitvu o své převzetí. Každá z firem se snaží převzít druhého konkurenta a vytvořit společnost, která by snížila počet hlavních světových nahrávacích společností na tři. Sloučená skupina by se velikostí zhruba vyrovnala hudebním gigantům Universal Music a Sony-BMG.
Společnost EMI v minulých dnech oznámila, že odmítla nabídku od Warner Music na své převzetí za 2,5 miliardy liber (4,6 miliardy dolarů, více než 100 miliard Kč). Současně vylepšila svoji nabídku na převzetí Warner na 31 dolarů na akcii, tedy asi 4,6 miliardy dolarů, z původních 28,5 miliardy dolarů.
EMI zastřešuje umělce, jako je skupina Coldplay nebo zpěvák Robbie Williams. Do stáje Warner patří zpěvačka Madonna či skupina Red Hot Chili Peppers. Ze společnosti EMI nebyl k zastižení nikdo, kdo by se ke zprávě vyjádřil, napsala agentura Reuters.
Společnost Universal v roce 2004 ovládala 28,3 procenta světového hudebního trhu, zatímco tržní podíl Sony-BMG činil 25,5 procenta. Na EMI připadal podíl 13,4 procenta a na Warner Music 11,3 procenta.

×

HBO v ČR a na Slovensku povede Ondřej Zach

Starší článek

Fotbalisté Barcelony budou mít na dresech logo UNICEF

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více