Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Disney chce omezit produkci filmů

Redakce MAM13. 7. 2006

Filmová studia společnosti Walt Disney Co. mají v plánu omezit roční produkci filmů o více než polovinu a další náklady uspořit rušením pracovních míst. Firma se k tomuto kroku rozhodla i přes nynější velký úspěch druhého dílu filmu Piráti z Karibiku, napsalo bez uvedení zdrojů americké periodikum Daily Variety.Variety napsal, že Disney oznámí úsporná opatření v nadcházejících dnech a cílem bude zlepšit výnosy pro akcionáře. Firma by měla srazit počet ročně produkovaných filmů z nynějších 18 na zhruba osm a všechny budou nést její logo. Zástupci společnosti to agentuře Reuters nekomentovali.
Plány omezení produkce filmů mají být součástí restrukturalizace pod vedením šéfa správní rady Walt Disney Studios Dicka Cooka. Ten již několik měsíců pracuje na plánech oživení filmové divize, jejíž tržby v meziročním srovnání již čtyři čtvrtletí klesají. Toto čtvrtletí by však mělo být lepší, protože Piráti z Karibiku s podtitulem Truhla mrtvého muže vydělali o posledním víkendu v kinech rekordních 132 milionů dolarů a analytici z Wall Street začali na to konto zvyšovat odhady firemních zisků.
Analytici přes úspěch posledních Disneyho filmů nicméně pokládají plán úspor za správný. “Vnitřní návratnost (filmové divize) není pro akcionáře příznivá,” řekl analytik David Miller z firmy Sanders Morris Harris.

×

Zpravodajství Z1 má šéfredaktora

Starší článek

Prezentace Česka na internetu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více