Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

ČTÚ bude nadále určovat ceny

Redakce MAM20. 7. 2006

Český telekomunikační úřad bude minimálně další rok regulovat ceny ve třetině z 18 oblastí tuzemského telekomunikačního trhu. Úřad minulý týden dokončil poslední analýzy trhů, které odeslal k posouzení Evropské komisi, uvedl v rozhovoru pro ČTK předseda ČTÚ Pavel Dvořák.
Úřad bude nadále regulovat ceny například u volání i ukončení hovoru v pevných sítích, přístupu k pevným linkám, jejich velkoobchodního pronájmu a velkoobchodního pronájmu telekomunikačních okruhů. Většinu rozhodnutí o cenách úřad vydal v minulých týdnech. Naopak cenová regulace nebude použita například na trhu volání z mobilních telefonů.
Kompletní analýzy trhů, jejichž pomalé zpracovávání stálo křeslo předchozího předsedu Davida Stádníka, dosud ČR dokončila spolu s Itálií a Finskem jako jediná z 25 zemí EU. V případě jejich nedodání Česku hrozily sankce od Evropské komise. Nyní úřad očekává dotazy EK.
“Až vypořádáme připomínky komise, čeká nás dokončení správních řízení s operátory a přijetí příslušných opatření,” uvedl Dvořák s tím, že úřad se bude k situaci na jednotlivých trzích během jednoho roku až tří let vracet, a zároveň bude sledovat, zda operátoři regulační opatření plní.
V nejbližší době chce úřad na svých stránkách zveřejnit přehlednou tabulku, kde bude u každého trhu uveden operátor s významnou tržní silou a typ regulace a některé další podstatné údaje o stavu konkurence na relevantních trzích.

×

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 29 . týden 2006

Starší článek

Nové stanice chtějí vypínání analogové TV od září 2007

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více