Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Česko má 100 nej, kterými se oficiálně bude prezentovat v cizině

Redakce MAM27. 7. 2006

Poprvé v historii se Česká republika může pochlubit stovkou národních unikátů. Jsou rozděleny do pěti skupin. Jedná se o 100 největších českých exkluzivit, které se v Česku buď přímo nacházejí nebo zde mají svůj původ. Pro Ministerstvo zahraničních věcí České republiky je během července vybralo přes osm tisíc čtenářů internetového deníku Aktuálně.cz.
Stovka českých nej se skládá z kategorie pamětihodností, vědy a výzkumu, průmyslu a obchodu, přírodních zajímavostí a kultury. V každé čtenáři vybrali dvacet nejsilnějších reprezentantů. Jejich kompletní seznam je k dispozici na stránkách Aktuálně.cz (www.aktualne.cz), konkrétně na internetové adrese: http://aktualne.centrum.cz/veda-a-zajimavosti/z-domova/clanek.phtml?id=202977&tro2_0_0.
“Výsledná nej pomohou prezentovat Českou republiku v zahraničí. Velmi vítáme, že se na jejich výběru podílejí lidé přímo. Často nás totiž při výběru upozornili na něco nového, co do seznamu patří,” říká ředitelka Odboru zahraniční prezentace Ministerstva zahraničních věcí Jana Adamcová.
“Jsme rádi, že přispíváme k tak zajímavému projektu. Naši čtenáři spoluurčují, podle čeho cizinci poznají, že “toto je Česko”,” říká šéfredaktor zpravodajského serveru Aktuálně.cz Zdeněk John.
Stovka českých exkluzivit byla sestavena postupně. Nejdříve Ministerstvo zahraničních věcí vybralo 50 nejlepších tipů, k nim pak čtenáři přidali dalších 200 návrhů. “Nejčastěji se v nich objevoval Otto Wichterle, vynálezce kontaktních čoček,” říká Zdeněk John. Návrhy prošly sítem zájmu čtenářů, kteří z nich v pěti anketách vybrali ty opravdu nejatraktivnější. V každé anketě hlasovalo v průměru 1 600 lidí.
Stovka českých nej ale ještě není finální. Je sice poprvé kompletně sestavena, čtenáři ovšem mají nadále možnost vyhazovat nejslabší věci a přidávat nové, pokud by se jich hodně shodlo na tom, že něco unikátního uniklo. Definitivní sestava českých 100 exkluzivit, kterou Ministerstvo zahraničních věcí použije na propagaci země, bude hotova koncem srpna.

×

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 30. týden 2006

Starší článek

Vření na kapitálovém trhu znamenalo rekord pro Kurzy.cz

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unilever

Unilever se zříká slova „normální“. Označení nevyhovuje spotřebitelům

Společnost Unilever v rámci nové strategie Positive Beauty odstraní ze všech svých obalů a reklam na značky kosmetických přípravků…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Logistický startup WeDo začne doručovat do stovky výdejních boxů

WeDo přebírá stovku výdejních boxů Mallu a nabídne je i dalším partnerům. Po rebrandingu chystá další prudký rozvoj sítě. WeDo vzniklo loni…
9. 3. 20219. 3. 2021
Lidé

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu

V agentuře začínal před deseti lety. Za své kampaně získal v posledních letech spolu s týmem několik ocenění včetně ADC Awards, zlaté Effie,…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu
Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více