ČAVR s novým vedením
V uplynulých dnech se vedení České asociace venkovní reklamy (ČAVR) ujala Hana Vymětalová, která v posledních třech letech působila ve Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Hlavním úkolem asociace a nové výkonné ředitelky je zviditelnit ČAVR jako profesní sdružení, celkově posílit povědomí o venkovní reklamě především zavést jednotné měření na český trh.
„Česká asociace venkovní reklamy má svůj život teprve před sebou. Velice mě těší, že nutnost a vůle k zavedení jednotného výzkumu sdílí všichni členové ČAVR a to zvláště v době, kdy outdoorové reklamě jako jedinému mediatypu takové měření chybí. Společným cílem pro tento a příští rok bude kromě snahy o etablování jednotného výzkumu posilování pozice venkovní reklamy v medialním mixu a další rozvojové projekty,“ uvádí Hana Vymětalová.
ČAVR je profesní sdružení působící v oblasti outdoorové reklamy teprve od května letošního roku. V současné době tvoří členskou základu řádných členů, významní provozovatelé venkovních ploch, společnosti EuroAWK, JCDecaux a News Outdoor Czech republic. Přidruženými členy ČAVR jsou k dnešnímu dni společnosti WIP Reklama, Avenir, AWK Ambiente, CLV, Euro Plakat Group, Oris a Rencar. Kromě snahy o zavedení jednotného, široce respektovaného výzkumu, se chce ČAVR aktivně snažit o vzdělávání a kultivaci celého trhu venkovní reklamy.
-red-