Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Britští prodavači budou moci zákazníkovi ukázat červenou kartu

Redakce MAM11. 7. 2006

V Británii čelí každý den půl milionu prodavačů nadávkám a dalším slovním útokům zákazníků. Uvedl to jejich odborový svaz, který od středy připravuje koordinovanou celonárodní akci, která má dalšímu zesilování verbálních útoků zamezit. Prodavači dostanou na 30 000 červených karet, které budou moci klientům ukázat. Odbory doufají, že červená karta v obchodě bude mít stejný dopad jako na fotbalovém hřišti.
Podle svazu se počet verbálních útoků zvýšil o rekordních 35 procent ve srovnání s minulým rokem. Zákazníci prý nad sebou ztrácejí kontrolu stále častěji.
Podle odborů toto zacházení vede u některých zaměstnanců k depresím. Jiní se raději své práce vzdali. Sílí mezi nimi přesvědčení, že rčení: “Zákazník má vždycky pravdu,” nejen neodpovídá realitě, ale navíc i některé zákazníky k útokům ponouká.

×

Fotbalový šampionát zvýšil prodej televizí o desítky procent

Starší článek

O Radio Praha je za hranicemi zájem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více