Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Američané jedí, co jim chutná

Redakce MAM3. 7. 2006

Američané si sice před nákupem potravin čtou etikety s informacemi o energetických hodnotách výrobku, přesto je to neodrazuje od toho, aby jedli to, co jim chutná. Vyplývá to z výsledků průzkumu, o jehož výsledcích informuje agentura AP.
Průzkum ukázal, že 80 procent dotázaných se zajímá o údaje o kupovaném jídle, neboť hledají potraviny s nižšími hodnotami tuků, kalorií a cukru. Přibližně 44 procent z nich však připouští, že pokud jim daný výrobek chutná, koupí si ho, ať už se na etiketě píše cokoli.
Dvě třetiny Američanů se přitom potýkají s nadváhou. Proč se tedy zajímají o etikety a informace o kaloriích? ptala se agentura AP Američanů.
“Nevím, je to věc zvyku. Chci vidět, do čeho se pouštím,” uvedla Loren Cooková (39) z Marysville. “Není to však to, co by ovlivňovalo mé rozhodování při nákupech. Jde spíš o kuriozitu,” dodala.
Výzkumu se účastnilo více než 1000 lidí. Výsledky ukázaly, že ženy se na etikety dívají častěji než muži. Dávají také větší důležitost obsaženým údajům. Zatímco informace o energetické hodnotě jsou důležité pro 82 procent žen, u mužů je to jen 64 procent.

×

Produkce piva za pololetí podle odhadu stoupla o čtyři procenta

Starší článek

Staropramen hledá BTL agentury

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více