Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Za fotbalové zboží Adidas utrží přes 1,2 mld. eur

Redakce MAM28. 6. 2006

Tržby z prodeje fotbalového zboží společnosti Adidas v letošním roce překonají 1,2 miliardy eur. Loni činily 900 milionů eur. Tržby podpoří hlavně zájem o repliky triček mužstev účastnících se letošního fotbalového mistrovství světa v Německu. Uvedl to dnes na setkání s novináři generální ředitel společnosti Herbert Hainer.
Adidas podle Hainera již prodal rekordní více než tři miliony replik triček, včetně 1,5 milionu triček Německa. Při mistrovství světa v roce 2002 Adidas prodal pouze 1,5 milionu triček, z toho 250 tisíc triček německého mužstva.
Hainer také dodal, že v příštím roce, kdy se neočekává žádná velká fotbalová událost, by tržby z prodeje fotbalového zboží měly přesáhnout jednu miliardu eur. V roce 2008 by díky Mistrovství Evropy ve fotbale, které se uskuteční v Rakousku a Švýcarsku, měly překročit nový rekord.
Adidas také podle svého šéfa zlepšil svůj podíl na trhu fotbalových bot o jeden až dva procentní body na 35 až 36 procent. Konkurenční Nike se podle něj pohybuje kolem 25 procent.
Nike však stále tlačí na pozici Adidasu ve Spojených státech. V prvním čtvrtletí podíl Adidasu na trhu v USA klesl na 46 procent z 48 procent v předchozím čtvrtletí. Naopak podíl firmy Nike stoupl na 34 procent z 27 procenta. V Německu však podíl Adidasu vzrostl o jeden procentní bod na 51 procent, zatímco podíl firmy Nike se snížil o dva procentní body na 21 procent.
Hainer také uvedl, že Adidas prodal na trhu od prosince již kolem 15 milionů oficiálních fotbalových míčů mistrovství světa Teamgeist. Společnost přitom původně počítala, že prodá pouze kolem deseti milionů míčů. Při fotbalovém mistrovství v roce 2002 se prodalo přes šest milionů oficiálních míčů. Adidas navrhuje míče pro mistrovství světa již od roku 1970, napsaly agentury AP a Reuters.

×

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 26. týden 2006

Starší článek

EK žaluje Německo kvůli tabákové reklamě

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více