Tvujdum.cz spouští inzerci nemovitostí i pro soukromé osoby

27. 6. 2006 11:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Media Online, vydavatel největšího českého portálu o bydlení, stavění Tvujdum.cz spustila novou službu: inzerci nemovitostí na prodej či pronájem i pro fyzické osoby – nepodnikatele.
„Doposud byla inzerce na Tvujdum.cz možná pouze pro realitní kanceláře nebo developery. Nyní mohou inzerovat nemovitosti i soukromé osoby,“ upřesňuje Ladislav Semetkovský, CEO Media Online.
Cílem této nové služby je poskytnout v určitém rozsahu inzerci také fyzickým osobám – nepodnikatelům. Cena jednoho inzerátu na 3 měsíce je stanovena na 50 Kč, což tuto službu zpřístupňuje opravdu každému uživateli, který chce například řešit svou bytovou situaci.
Ladislav Semetkovský k tomu dodává: „Zadáním soukromého inzerátu uživatel prezentuje svou nabídku nebo poptávku současně na třech frekventovaných adresách: Reality.tvujdum.cz, Reality.quick.cz a Reality-kontakt.cz. Tyto tři servery, které měsíčně navštíví statisíce uživatelů Internetu, jsou zárukou kvalitní a cílené inzerce v oblasti nemovitosti. Navíc za prvních 14 dnů využilo tuto službu zhruba stovka občanů,“ popisuje Semetkovský.
Media Online s.r.o. touto službou vytváří novou přidanou hodnotu ke stávajícím službám a kvalitnímu obsahu v oblasti bydlení, nemovitostí a stavění. Nová generace portálů, kterou Media Online provozuje v několika zemích současně, přináší denně desítky ověřených informací o bydlení, stavebnictví a všech souvisejících oborech. Tvujdum.cz je v současnosti největším poskytovatelem odborného obsahu na českém a slovenském trhu, úspěšná expanze probíhá v Rusku a Rakousku.

-red-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.