Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Tesco údajně chce v USA otevřít alespoň 100 obchodů

Redakce MAM29. 6. 2006

Britský maloobchodní řetězec Tesco chce při svém debutu na americkém trhu do roka otevřít alespoň 100 obchodů. Napsal to ekonomický list Financial Times, který se odvolává na společnost Pacific Retail Partners (PRP). Ta pro Tesco vykonává roli realitního makléře v jižní Kalifornii.
Podle PRP Tesco hledá vhodné pozemky o výměře asi 1300 čtverečních metrů v oblastech Los Angeles a San Bernardino, kde chce postavit obchody formátu Fresh & Easy. Tesco má zájem o takové lokality, aby u obchodů mohlo být parkoviště minimálně pro 70 automobilů, a aby v těsné blízkosti obchodů žilo alespoň 15 000 lidí.
PRP měla na svých webových stránkách inzerát, jehož prostřednictvím vhodné lokality hledala. Jakmile se o obsah inzerátu začala zajímat média, inzerát z webových stránek zmizel. Zástupci PRP sice potvrdili, že s Teskem jednají, bližší informace ale sdělit odmítli. Nic bližšího ale k informacím neřekli ani představitelé Teska v USA.
Tesco v únoru oznámilo, že chce vstoupit na americký trh, kde zpočátku investuje 250 milionů liber (asi 10,3 miliardy Kč). Zaměřit se chce na západní pobřeží a předpokládá, že první obchody tam otevře v příštím roce. Formát Fresh & Easy je podobný formátu Tesco Express, který se již podniku osvědčil na britském trhu.
Menší formát, než jsou klasické supermarkety, by měl Tesku pomoci vyhnout se různým úskalím, s nimiž se setkaly jiné evropské maloobchody při snaze expandovat na americký trh. Tesco se také nechce střetnout s řetězcem Wal-Mart, který preferuje velké obchody na okrajích měst nebo v lokalitách, které jsou úplně mimo město.
Tesco chce podle FT na východě Los Angeles vybudovat distribuční centrum o rozloze až 130.000 metrů čtverečních. Z něj chce na vysoce konkurenčním trhu v jižní Kalifornii zásobovat minimálně 300 obchodů. Tesco uvažuje také o výstavbě obchodů a distribučního centra blízko Phoenixu v Arizoně, napsal list.
Tesco působí i na českém trhu, kde provozuje šest obchodních domů, 42 hypermarketů, 28 supermarketů a pět čerpacích stanic. Letos na jaře získalo i 27 supermarketů německé obchodní skupiny Edeka.

×

Marketingovou manažerkou české pobočky Xeroxu Vokounová

Starší článek

Licence na značky: menší riziko, velký zisk

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více