Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Podíly ČT2 minulý týden klesly

Redakce MAM29. 6. 2006

Podíly ČT2 na sledovanosti i přes pokračující přímé přenosy z mistrovství světa ve fotbale v minulém týdnu klesly, zatímco ostatní celoplošné stanice, ČT1, Nova a Prima, si naopak polepšily. Průměrné týdenní podíly ČT2 tak po týdnu opět klesly pod úroveň ČT1 a Primy, vyplývá z údajů, které dnes zveřejnila firma ATO na základě peoplemetrového měření Mediaresearch.
V hlavním večerním čase mezi 19:00 a 23:00 klesl podíl ČT2 o 6,6 bodu na 14,2 procenta. Největší nárůst zaznamenala ČT1, a to o 2,9 bodu na 21,3 procenta. Podíl Novy stoupl o 1,7 bodu na 40,9 procenta. Primu sledovalo v průměru 18,6 procenta diváků u obrazovek, což je více o 1,5 bodu oproti týdnu předtím.
Podíl ČT2 na celodenní sledovanosti klesl o 4,1 bodu, a stanici tak sledovalo v průměru 15 lidí z každé stovky u televizorů. ČT1 si polepšila o 2,6 bodu na 21,1 procenta, Nova a Prima shodně o šest desetin bodu. Podíl Novy tak byl 38,3 procenta, Primy 19 procent.
Také v minulém týdnu všech 20 nejsledovanějších pořadů i přes konkurenci fotbalu na ČT2 odvysílala Nova. Nejvíce lidí sledovalo čtvrteční Televizní noviny, bylo jich přes 2,1 milionu, což představuje čtvrtinu dospělé populace. Také na ČT1 byl největší zájem o hlavní zpravodajskou relaci – nedělní Události si vybralo necelých 1,4 milionu dospělých diváků.
Na Primě nejvíce lákal další díl druhé řady ságy Rodinná pouta, ve čtvrtek jej zhlédlo asi 1,2 milionu lidí. Z nabídky ČT2 měl největší diváckou kulisu přímý přenos z utkání fotbalového mistrovství světa mezi Českou republikou a Itálií, který si ve čtvrtek nenechalo ujít přes 1,1 milionu příznivců.

×

Nové digitální stanice založily asociaci, předsedou je Balvín

Starší článek

Čínský komentátor se omluvil za urážky australských fotbalistů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více