Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Osmifinálové zápasy MS zhlédlo v průměru 585 000 českých diváků

Redakce MAM29. 6. 2006

Přímé přenosy osmifinálových zápasů fotbalového mistrovství světa přilákalo v Česku k obrazovkám v průměru 585 000 diváků. To je v průměru o 10 000 více než při 40 zápasech základních skupin včetně tří nejsledovanějších utkání české reprezentace, z nichž ČT2 odvysílala přímý přenos, vyplývá z údajů České televize.
Z osmi duelů o postup do čtvrtfinále od soboty do úterý měli sportovní fanoušci největší zájem o nedělní zápas mezi Portugalskem a Nizozemskem. Oba poločasy sledovalo 811.000 diváků, tedy necelá desetina dospělé populace; postup Portugalců si nenechalo ujít 26,7 procenta lidí v tu dobu u obrazovek.
Druhý největší zájem byl o poslední osmifinálový zápas Francie proti Španělsku (775 000 diváků), třetí je pondělní klání Švýcarů s Ukrajinci (605 000).
Z přímých přenosů základních skupin měli diváci největší zájem o vystoupení českých fotbalistů. Zápas se Spojenými státy zhlédlo 1,453 milionu diváků, s Ghanou to bylo o 174.000 lidí méně, závěrečný marný boj o postup s Itálií prožívalo u obrazovek 1,404 milionu fanoušků.
Z ostatních zápasů základních skupin bylo nejvíce lidí zvědavo na hru úřadujících mistrů světa a kandidátů na titul Brazilců v utkání s Chorvaty, na který se díval milion lidí. Druhý největší zájem byl o duel domácích Němců s Polskem (930 000), třetí největší divácký ohlas vzbudil zápas Itálie s Ghanou (818 000).

×

Rada žádá ředitele ČRo, aby zastavil přípravy dalších stanic

Starší článek

Fotbalové MS letos k televizi přitáhne až 30 miliard lidí

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více