Návštěvnosti internetu v květnu pomohly volby, počasí a fotbal

28. 6. 2006 08:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tuzemské internetové servery navštívilo v květnu téměř 4,4 milionu lidí, což je zhruba o 50 tisíc uživatelů více než v dubnu. Vyplývá to ze statistiky NetMonitor. Zájem o internet podle odborníků zvýšilo jednak špatné počasí v květnu, ale i blížící se volby a specializované stránky k fotbalovému mistrovství.
Počet českých návštěvníků internetu se v květnu podobně jako v dubnu pohyboval kolem 3,5 milionu uživatelů. To je jen o 80 tisíc uživatelů méně, než je odhadovaná celá tuzemská internetová populace.
„V červnu naopak očekáváme odliv kvůli příchodu léta i konci výuky na vysokých školách, jejichž studenti rovněž internet hojně navštěvují,“ uvedl analytik Centrum.cz Miroslav Kůta.
Na nejnavštěvovanější portál Seznam.cz v květnu zavítalo 3,56 milionu uživatelů, na zpravodajské Novinky 2,16 milionu a na portál Centrum.cz 2,08 milionu návštěvníků. Následuje zpravodajský iDnes s 1,84 milionu uživatelů a Mapy.cz s 1,6 milionu návštěvníků.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.