Měsíční podíl ČT4 Sport v květnu 0,1 %

27. 6. 2006 14:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Reklama
SDG

Průměrný měsíční podíl nové stanice České televize ČT4 Sport v hlavním večerním čase byl v květnu 0,1 procenta, přes celý den pak o dvě setiny vyšší. Vyplývá to z pravidelné měsíční zprávy o sledovanosti Asociace televizních organizací (ATO) na základě peoplemetrového měření Mediaresearch. Údaje za ČT4 Sport, která začala vysílat v únoru v digitálních, kabelových a satelitních sítích, se ve zprávě ATO objevily tento měsíc poprvé.
Díky fotbalovému mistrovství světa si v květnu polepšila ČT2, jejíž podíly překročily deset procent. Mírně se zvýšily i podíly Primy, zatímco Nova a ČT1 zaznamenaly pokles, vyplývá ze zprávy.
Přes celý den byl průměrný měsíční podíl ČT2 10,3 procenta, což je více o 2,5 bodu oproti dubnu. Podíl Primy vzrostl o dvě desetiny bodu na 21,8 procenta, což je zatím letos nejvíce.
Nova si pohoršila o 1,9 bodu na 41,4 procenta, ČT1 pak o čtyři desetiny bodu a sledovalo ji 19,9 procenta diváků v tu dobu u obrazovek. Podíl zpravodajské ČT24 byl 0,19 bodu, což je o tři setiny méně než v dubnu, podíl ČT4 Sport byl 0,12 procenta.
Podíl ČT2 na sledovanosti v hlavním čase mezi 19:00 a 23:00 stoupl v květnu o 2,7 bodu na 10,2 procenta. Podíl Primy vzrostl o sedm setin na 22,3 procenta, což je rovněž zatím v letošním roce nejvíce.
Podíl Novy klesl o dva body a sledovalo ji v průměru 43 lidí z každé stovky u televizorů. ČT1 si pohoršila o šest desetin na 19,6 procenta, což je zatím letos nejméně. Podíl ČT24 byl 0,1 procenta, což je o setinu méně než v dubnu, stejný podíl měla i ČT4 Sport.
Lidé v květnu strávili u obrazovek méně času než v dubnu. Denně televizi věnovali tři hodiny a 16 minut, což je méně o 16 minut oproti dubnu a o pět minut ve srovnání s květnem loňského roku. V hlavním večerním čase mezi 19:00 a 23:00 se lidí dívali na TV programy celkem v průměru hodinu a 34 minut, což je méně o čtyři minuty než o měsíc dříve a o minutu méně než v květnu před rokem.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.